جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

اقای آشنا کدام بخش قرار است سانسور شود؟

جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 512588
اقای آشنا کدام بخش قرار است سانسور شود؟
گروه سیاسی جهان نيوز: نماینده سابق مردم تهران در مجلس در یکی از صفحات فضای مجازی خود نوشت 4 سال ناکارآمدی با «مناظره ضبطی» جبران نمی‌شود،‌البته شاید آنقدر ضبط کنند تا روحانی جواب پیدا کند.
 
به گزارش جهان نيوز، الیاس نادران به لغو مناطره زنده تلویزیونی در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وی در یکی از صفحات فضای مجازی خود نوشت 4 سال ناکارآمدی با «مناظره ضبطی» جبران نمی‌شود،‌البته شاید آنقدر ضبط کنند تا روحانی جواب پیدا کند.

نادران تاکید کرد:‌اقای آشنا کدام بخش قرار است سانسور شود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
پس آقاي حقوقدان وكيل گرفته براي چي؟ آقاي جهانگيري جواب بده.
حواستون به حیله روحانی باشه
Iran, Islamic Republic of
قضیه پخش مناظره به صورت ضبطی یا زنده حیله دولت هست ، متاسفانه همه اصولگراها و مردم رو دارن فریب میدن ، نقشه از این قراره که در مرحله اول ابتدا با بیان پخش مناظره به صورت ضبطی از طرف وزیر کشور (دولت) اینطور وانمود میکنند که دولت و شخص روحانی از مناظره ها میترسد در صورتی که در واقع این چنین نیست ، در مرحله دوم دولت و شخص روحانی اینطور وانمود میکند که طرفدار آزادی بیان و مناظره زنده هستند و خواهان تجدیدنظر کمیسیون تبلیغات هستند که به هرحال براشون ارزش تبلیغاتی و . . . داره ، مرحله سوم تجدیدنظر و موافقت کمیسیون تبلیغات با پخش زنده مناظره است ، و مرحله چهارم و آخر در خود مناظره ها انجام میشود ، زمانی که مردم و اصولگراها فکر میکنند دولت و شخص روحانی در موضع ضعف قرار دارد و اصولگراها در موضع برتر قرار دارن ، روحانی و جهانگیری برنامه قوی خود در نقد و تخریب اصولگراها و آقایان رئیسی و قالیباف را در پیش میگیرند و یک پروپاگاندا و هیجان را به نفع خود ایجاد میکنند
اینا همش ساخته خود دولت هست اول گفتن روحانی مناظره نمیکنه حالا هم پخش زنده رو لغو کردن انگار مردم متوجه نیست چه خبره .روحانی خداحافظ برای همیشه.