پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور/ آغاز تبلیغات نامزدها از امروز

جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 512584
به استناد ماده 66 قانون یاد شده، فعالیت های انتخاباتی نامزدها از تاریخ انتشار آگهی رسماً آغاز و 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 28 اردیبهشت 96 خاتمه می پذیرد.
اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور/  آغاز تبلیغات نامزدها از امروز
به گزارش جهان نيوز، ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره هشت، 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در اجرای ماده 60 قانون انتخابات ریاست جمهوری، اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته به این ترتیب است:

1- سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال
2- اسحاق جهانگیری کوه شایی فرزند حسن
3- حسن روحانی فرزند اسدالله
4- سید ابراهیم رئیسی ساداتی فرزند سعید
5- محمدباقر قالیباف فرزند حسین
6- سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم

ضمناً به استناد ماده 66 قانون یاد شده، فعالیت های انتخاباتی نامزدها از تاریخ انتشار آگهی رسماً آغاز و 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 28 اردیبهشت 96 خاتمه می پذیرد.

ان شاء الله نامزدهای محترم با الزام و احترام به قانون و نصب العین قرار دادن اخلاق مداری و مصالح کشور و مردم و با هدف برگزاری انتخاباتی با شکوه و در شأن و تراز ملت رشید ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهم و نقش خود را در برگزاری حماسه جشن بزرگ ملی در روز جمعه 29 اردیبهشت 96 به خوبی ایفا خواهند کرد و مردم هوشیار و آگاه میهن اسلامی در اقصی نقاط کشور با حضور پر تعداد و گسترده پای صندوق های اخذ رأی بار دیگر جهان را مبهوت عظمت و بزرگی خویش خواهند کرد.

ستاد انتخابات کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *