شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
در آستانه انتخابات اعلام شد

آغاز توزیع سبد غذایی جدید در فصل بهار

پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 512487
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع بسته حمایتی سبد غذایی جدید در فصل بهار خبر داد
آغاز توزیع سبد غذایی جدید در فصل بهار
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، احمد میدری گفت: سه میلیون و 400 هزار خانواده شامل 10 میلیون نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند که در بهمن و اسفندماه سال 95 نسبت به دریافت بن کارت‌های بسته‌های حمایت غذایی اقدام کرده و اقلام مورد نیاز خود را از طریق هفت فروشگاه بزرگ کشور اعم از اسکان، رفاه و شهروند دریافت کنند.

وی افزود: شارژ ریالی این بن کارت‌ها بین 30 تا 110 هزار تومان برای خانوار و بر حسب نفرات متفاوت است.
میدری با بیان اینکه به دلیل فرا رسیدن ایام نوروز و ضعف اطلاع رسانی تنها یک میلیون و 200 هزار خانوار سبد کالای خود را در اسفندماه دریافت کردند گفت :تا کنون در استان تهران تنها 18 درصد و در سیستان و بلوچستان 66 درصد مشمولان بن کارت های خود را دریافت کردن درحالیکه رقم اختصاص یافته به این منظور که بین 180 تا 200 میلیارد تومان است در بانک مرکزی محفوظ است.

معاون رفاهی افزود: مشمولان تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند از بن کارت های خود با مراجعه به فروشگاه‌های معین خرید کنند.

وی ادامه داد: سه ماه فرصت برای استفاده از اعتبار کارت ها وجود دارد و افرادی که سبد خود را دریافت نکردند تا پایان اردیبهشت مهلت دارند. اما اگر تعدادی کارت آنها گم شده و یا سوخته باشد هم جای نگرانی ندارد و مبالغ روی کارت جدید آنها شارژ می شود و به محض صدور کارت های جدید می‌توانند به فروشگاه‌ها مراجعه و سبد کالای خود را دریافت کنند و نگران این نباشند که فرصت دریافت سبد غذایی خود را از دست داده‌اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *