جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

گزارشی تکان دهنده از تن فروشی کودکان آواره در اروپا

پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 512484
پایگاه اینترنتی گاردین در مطلبی نوشت: گزارش جدید دانشگاه هاروارد حاکی از آن است که کودکان آواره بی سرپرست در یونان که در آرزوی رسیدن به انگلیس و دیگر کشورها در شمال اروپا هستند.
گزارشی تکان دهنده از تن فروشی کودکان آواره در اروپا
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این گزارش سوء استفاده جنسی و سوء استفاده از کودکان آواره در یونان،یک اپیدمی رو به رشد توصیف شده است.

طبق این گزارش کودکان آواره و پناه جو از کشورهایی مانند افغانستان، سوریه و پاکستان که می خواهند به اروپا بروند و در یونان سرگردان اند نمی توانند به قاچاقچیان هزینه لازم برای انتقال آنها به اروپا را بپردازند. بنابراین برخی از آنها برای تامین هزینه این سفر اقدام به تن‌فروشی می کنند.

یکی از افرادی که در تهیه این گزارش نقش داشته است گفت:« این موضوع امری فوری و اضطراری است که نمی توان به آن بی توجه بود.» قاچاقچیان اغلب هزاران یورو از افراد می‌گیرند تا آنها را به نقاط مختلف در اروپا ببرند.

طبق گزارش آژانس های حمایت از کودکان یونان در سال 2016 بیش از پنج هزار کودک آواره بی سرپرست تنها در این کشور گزارش شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *