جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موناکو 3-1 دورتموند: شگفت انگیزها!

پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 512473
موناکو در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 3-1 دورتموند را شکست بدهد و با برتری 6-3 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.
موناکو 3-1 دورتموند: شگفت انگیزها!

به گزارش جهان نيوز، شاگردان لئوناردو ژاردیم که در دیدار رفت هم توانسته بودند در خانه دورتموند به برتری 3-1 برسند، در دیدار امشب هم کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت با ثبت یک پیروزی دیگر، به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.
 
موناکو بازی را بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که کیلیان امباپه میزبان را پیش انداخت. روی حرکت خوب مندی و ضربه او به سمت دروازه دورتموند، بورکی توپ را ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را امباپه به راحتی وارد دروازه کرد.
 
 

 
 
بعد از این گل هم برتری موناکو ادامه پیدا کرد و بازیکنان میزبان یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه حریف ایجاد کردند که تبدیل به گل نشد.
 
در مقابل در دقیقه 14 دورتموند می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه نوری شاهین بعد از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.
 
برتری موناکو ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 17 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع تیمی بود که بعد از چند پاسکاری بی نقص، توپ با ارسال لمار در مقابل دروازه به رادامل فالکائو رسید و او هم با ضربه سر، اختلاف را به دو گل افزایش داد.
 
 

 
 
برتری موناکو بعد از این گل هم ادامه داشت و این تیم حتی می توانست به گل سوم برسد. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و زردها هم تلاش هایی برای زدن گل انجام دادند اما در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.
 
نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل رسید. حرکت عالی عثمان دمبله از سمت راست و پاس او به پشت محوطه شش قدم موناکو، با ضربه تماشایی رویس، به گل اول دورتموند تبدیل شد.
 
 

 
 
موناکو به این گل خیلی سریع واکنش نشان داد و می توانست دو بار پیاپی در دقایق 49 و 50 به گل برسد اما واکنش های خوب بورکی، دروازه دورتموند را بسته نگه داشت.
 
در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. تا اینکه در دقیقه 81، والری جرمین که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین سپری می شد، گل سوم موناکو را به ثمر رساند.
 
روی یک ضد حمله بود که لمار با یک پاس عالی، جرمین را در مقابل دروازه دورتموند صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را از بین پاهای بورکی عبور داد.
 
 

 
 
سه دقیقه بعد اوبامیانگ می توانست اختلاف را بار دیگر به حداقل برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در نهایت با برتری 3-1 موناکو به پایان رسید.

منبع: ورزش 3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *