پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
آقاتهرانی:

پایداری فعلاً از هیچ گزینه‌ای به شکل رسمی اعلام حمایت نکرده است

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 512434
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه پایداری فعلاً از هیچ گزینه‌ای به شکل رسمی اعلام حمایت نکرده است، گفت: ما در زمان مناسب، فرد اصلح را با صدور بیانیه‌ای معرفی خواهیم کرد.
پایداری فعلاً از هیچ گزینه‌ای به شکل رسمی اعلام حمایت نکرده است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به انتشار خبری درباره حمایت این جبهه از کاندیداتوری حجت‌الاسلام والمسلمین رئیس در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جلسات پایداری به صورت مستمر برگزار می‌شود و ما هفته‌ای دو بار جلسه برگزار می‌کنیم و معتقدیم باید به اصلح رأی داد، اما هنوز گزینه ما به صورت رسمی اعلام نشده است. 
آقاتهرانی تأکید کرد: اگر برای معرفی گزینه نهایی این جبهه قاطع شویم، بیانیه داده و اعلام حمایت می‌کنیم، لذا خبری که اخیراً منتشر شد، به صورت رسمی نبوده است و استنباطی است.
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در زمان خود فرد اصلح را اعلام خواهیم کرد، افزود: بنابراین باید بگویم جبهه پایداری تاکنون به شکل رسمی از هیچ کاندیدایی اعلام حمایت نکرده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *