کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تست روان شناسی برای دواطلبان ریاست جمهوری!

30 فروردين 1396 ساعت 21:10

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ای کاش برای داوطلبان ریاست جمهوری گواهی تست روانشناسی هم شرط می شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در نطق میان دستور اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان ابتدای سال خود فرمودند آنچه حائز اهمیت است مشارکت گسترده مردم در انتخابات و پای صندوق های رای است.
وی همچنین با اشاره به ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم افزود: بر این باوریم که حضور امثال بنده به حضور گسترده مردم کمک خواهد کرد.
کواکبیان ادامه داد: هر چه میزان مشارکت بالاتر باشد، صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در این جهان متلاطم سیاسی و شاخ و شانه کشیدن های ترامپ و وضعیت خاورمیانه افزایش خواهد یافت؛ از این رو، از همه انتظار داریم گله مندی ها را کنار گذاشته و در انتخابات حضور یابند.
این نماینده مجلس گفت: هر اقدام قوه قضائیه، مجریه و یا مقننه که مشارکت را کم کند، مخالف خواست رهبری و مردم است.
وی ادامه داد: رعایت مُر قانون و رقابت سالم بین داوطلبان بیشترین تاثیر در مشارکت را خواهد داشت و دستگاه های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی بدانند که گرایش ها و هیجانات سیاسی نباید باعث نادیده گرفتن حق مردم به عنوان حق الناس شود. تنگ نظری ها و بداخلاقی ها هرگز از خاطر ملت پاک نمی شود.
وی خطاب به شورای نگهبان عنوان کرد: شورای نگهبان قانون اساسی وظیفه قانونی و شرعی خود را انجام داده و احراز و یا عدم احراز صلاحیت ها را بر اساس شاخص های قانونی انجام دهد.
کواکبیان افزود: شاخص های مورد نظر باید در قالب قانون جامع انتخابات تعیین شود.
وی با بیان اینکه ای کاش برای داوطلبان ریاست جمهوری گواهی تست روانشناسی هم شرط می شد، گفت: مردم علاقه مند به ولایت فقیه فریب چند برابر شدن یارانه ها را نمی خورند؛ در انتخابات پیش رو، چهار قطب طرفداران دولت قبل، طرفداران دولت تدبیر و امید، اصولگرایان و اصلاح طلبان هستند؛ باید ثابت کنیم خدمت به مردم بر اساس اخلاق مداری و پرهیز از افراط و تفریط است.


کد مطلب: 512420

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/512420/تست-روان-شناسی-دواطلبان-ریاست-جمهوری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com