جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
ابطحی در تذکری:

کاندیداها شعار ندهند

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 512400
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس، گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری اگر توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارند، شعار ندهند.
کاندیداها شعار ندهند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، محمدجواد ابطحی نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 30 فروردین) خانه ملت، در تذکری شفاهی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: مردم همواره در رأی دادن، اصل را بر صحت شعارها قرار می‌دهند.

وی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش که به مباحث اقتصادی تأکید داشته‌اند، افزود: 13 مورد از 28 مورد تأکیدات معظم‌له معطوف به مسائل اقتصادی است که باید مسئولان این هشدارها را جدی بگیرند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس، تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری اگر توانایی رفع مشکلات اقتصادی را ندارند، شعار ندهند و اصلا کاندیدا نشوند.

ابطحی رفع مشکلات اقتصادی کشور را نیز ضرورتی انکارناپذیر دانست.

وی همچنین در تذکری به شورای نگهبان، اظهارداشت: رد یا تأیید صلاحیت هر شخصی به ناحق، حق الناس است به همین جهت شورای نگهبان باید در تأیید و یا رد صلاحیت کاندیداها از حق‌الناس مراقبت کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس خطاب به کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز گفت: مواظب باشند تا با نامه نوشتن و نطق، به قوه عاقله شورای نگهبان توهین نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دروغ گفتن و فریب افکار عمومی حق الناسه و شورای نگهبان نباید به دروغ گویان صلاحیت حضور در انتحابات رو بده..