کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام سعیدی:

سپاه پاسداران "انقلابی‌ترین نهاد فراحزبی" است

30 فروردين 1396 ساعت 14:48

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلابی ترین نهاد فراحزبی در کشوراست.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم ، همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات 15) صبح امروز (چهارشنبه 30 فروردین) با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولین نمایندگی رده ها در محل ستاد فرماندهی کل سپاه آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در این همایش با اشاره به مقاطع تاریخی اسلام اظهار داشت: بعثت اولین مقطع تاریخی و آغاز اسلام است؛ غدیر استکمال و استمرار بعثت و اسلام است؛ عاشورا احیای بعثت و اسلام و ظهور به معنای جهانی شدن اسلام است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان زمینه ساز ظهور و جهانی شدن اسلام و بعثت چهارمین مقطع فراروی ما است و امروز ما در آستانه عصر ظهور برای جهانی شدن اسلام و بعثت قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: مقطع امروز حساس ترین مقطع تاریخ از بعثت تاکنون است و ثمر و نتیجه بعثت، عاشورا و غدیر به اینکه ما چگونه بتوانیم زمینه تبلور جهانی شدن اسلام را فراهم کنیم بستگی دارد.

وی با بیان اینکه امروز ما در تقابلی همه جانبه با جبهه کفر قرار داریم، گفت: از سویی، جبهه حق با رهبری ولی فقیه و از سوی دیگر جبههای از کفر، شرک و نفاق قرار داشته و گستره  این تقابل کل جغرافیای زمین میباشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به مسئله حاکم و حاکمیت دینی اظهار کرد: در تحقق حاکم دینی تنها اراده ذات باری‌تعالی کافی است اما در تحقق حاکمیت دینی مردم نقش مهمی را در کنار اراده الهی ایفا میکنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آخرین نقطه قبل از شروع و زمینه سازی ظهور است گفت: امروز دو جبهه با تمام وجود در تأخیر ظهور نقش دارند که یکی جبهه بیرونی به رهبری امریکا و دیگری جبهه لیبرال و سکولار داخلی است؛ شناخت دشمنی امریکا کار سختی نیست اما شناخت و موضع گیری در برابر جبهه دیگر که پوششی از نفاق دارد بسیار دشوار می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تقابل امریکا با انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی و منطقهای نتیجهای جز انزوا و به شکست انجامیدن توطئههای آنان به همراه نداشته است، گفت: از سوی دیگر استکبار جهانی از بدو شکل گیری انقلاب همواره با هدف براندازی به تقابل با ما پرداخته که در سالیان متمادی در دنبال کردن این هدف از راهبردها و رویکردهای مختلفی استفاده کرده است.

وی با تأکید بر اینکه خطرناک ترین مسئلهای که از سوی دشمنان در کشور دنبال می شود ایجاد تغییر در محاسبات نسبت به اهداف، سیاست‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی گفت: انقلابی زدایی از واژههای انقلاب، از نهادهای انقلابی، از شخصیت‌ها و از مراسم مذهبی و عزاداری‌های راهبردی است که امروزه شاهد دنبال کردن آن از سوی دشمن هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در سپاه در پایان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی ترین نهاد فراحزبی یاد کرد و با اشاره به نقش روحانیون به ویژه شاغلین در سپاه گفت: روحانیت می‌تواند ایفاگر نقشی مؤثر در تقویت جبهه انقلاب باشد.


کد مطلب: 512399

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/512399/سپاه-پاسداران-انقلابی-ترین-نهاد-فراحزبی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com