پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۶

زنان ایرانی را در فرودگاه تفلیس "برهنه" کردند

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب: 512258
نماینده آستارا در مجلس گفت: غیرت و شرف ایرانی کجا رفته است؟ زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس در ملأ عام برهنه کرده‌اند.
زنان ایرانی را در فرودگاه تفلیس "برهنه" کردند
به گزارش جهان نيوز، ولی داداشی نماینده  آستارا در مجلس دهم، صبح امروز(سه‌شنبه 29 فروردین) در صحن علنی امروز مجلس در اخطاری گفت: زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس در ملأ عام برهنه کرده‌اند. 
وی افزود: غیرت و شرف ایرانی کجا رفته است؟ تا چه زمانی برای برخورد خصومت‌آمیز برخی دولت‌ها با شهروندانمان انفعالی برخورد کنیم. 
نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی از دستگاه سیاست خارجی کشور خواست این موضوع را پیگیری و نتیجه را به مجلس ارائه دهند. 
مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پی این اخطار خطاب به داداشی گفت: اگر مدرکی در این باره در اختیار دارید ارائه دهید تا به نماینده وزارت خارجه که در مجلس حضور دارد تحویل شود و پیگیری کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
واین است عزت پاسپورت ایرانی
Iran, Islamic Republic of
و غیرت و دفاع از ناموس !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی باید پاسخگو باشد
Shahin
United Kingdom
با سلام
علی برکت الله!!!
Iran, Islamic Republic of
تو جده به نوجوانان تعرض شد و تو مرز ترکیه توریستای ایرانی رو زدن و حالا تو تفلیس زنای ایرانی رو برهنه کردن واقعا از زمان دولت امیدینا عزت از پاسپورت ایرانی می ریزه
United States
سلام.با احترام به نظرات کاربران
همتون بيسواد و بي شناسنامه هستيد.برجام برامون عزت آورده و چي از اين بالاتر که وزير خارجه آمريکا با ظريف قدم ميزنه و در اوج کشتار مردم بي دفاع سوريه دارند با هم گپ مي زنند.
شما بي سوادها فقط غر مي زنيد.
ما به پشتوانه پولهاي حلالي که از سفره انقلاب برداشته ايم و با کمک باند نيويورکي ها و سرخه اي ها به مسير خود ادامه مي دهيم.
علي برکت الله