پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

اعلام حداقل و حداکثر حقوق فرهنگیان در سال 96

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 512228
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش بخشنامه مربوط به تعیین ضریب حقوق سال ۹۶ را ابلاغ کرد.
اعلام حداقل و حداکثر حقوق فرهنگیان در سال 96
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت وزیران در جلسه 1396.1.20 به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ماده (76) قانون مدیریت خدمات کشوری-مصوب 1386- و بندهای (الف) و (ب) تبصره (12) قانون بودجه سال 1396 کل کشور، ضریب حقوق سال 96 را تصویب کرد.

وی افزود: ضریب حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات برای سال 1396 به میزان بیست و چهار هزار و یکصد و چهل و چهار ریال تعیین می‌شود.

فرزانه ادامه داد: ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت-مصوب 1370- (از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست های سیاسی وزارت امور خارجه) برای سال 1396 به میزان 1695 ریال تعیین می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین موضوع ماده (76) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به استثنای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال 1396 به میزان 10 میلیون و سیصد و پنجاه هزار ریال و حداکثر حقوق و مزایای مستمر این قبیل کارکنان به میزان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خاطرنشان کرد: حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال 1396 به میزان شش میلیون و ششصد هزار ریال تعیین می‌شود که با احتساب فوق‌العاده‌های موضوع ماده (6) ‌قانون یاد شده (فوق‌العاده جذب و فوق‌العاده ویژه طرح مسیر ارتقای شغلی) این میزان نباید کمتر از 10 میلیون و سیصد و پنجاه هزار ریال شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میشه اینقدر معلمان این مملکت رو تحقیر نکنید.چرا همیشه حرف از حقوق معلمین میزنید.اگه واقعا میخواین حقوقشون رو افزایش بدین؛خب افزایش بدین؛ دیگه نیازی به رسوا کدنشون نیست
رضا
Iran, Islamic Republic of
اصطلاحات اداری را هیچ کس متوجه نمی شود . روشن و واضح بگوید که به یک معلم در ماه حداقل و حد اکثر چه مبلغی به حسابش واریز می شود.