جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۱

یادبود مایکل جکسون در تالار وحدت پایتخت

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 512216
یک گروه موسیقی لهستانی تصمیم دارند به تهران بیایند تا آهنگ‌های یک خواننده مستهجن آمریکایی را اجرا کنند!
یادبود مایکل جکسون در تالار وحدت پایتخت
به گزارش جهان نيوز، به نقل از کیهان، در شرایطی که مایکل جکسون حتی در خود آمریکا هم به فردی فاقد صلاحیت اخلاقی شهرت یافته و آهنگ هایش فوق مبتذل محسوب می‌شوند، یک گروه لهستانی قرار است به ایران بیاید تا آهنگ‌های او را در کنار برخی دیگر از آهنگ‌های غربی اجرا کند!
 
نکته قابل توجه این است که سایت خبری خبرآنلاین (وابسته به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد) هم به استقبال این برنامه رفته و نوشته: «یاد مایکل جکسون در تالار وحدت زنده می‌شود»(!)
 
این برنامه قرار است توسط موسسه خانه هنر جوان برگزار شود و طی آن گروه موسیقی لهستانی پارتیزانت، آهنگ‌های مذکور را اجرا خواهند کرد.
 
جای سوال است که با وجود همه هشدارهایی که درباره نفوذ و تهاجم فرهنگی غرب علیه ایران مطرح می‌شود، چطور مجوز اجرای آهنگ‌های خواننده بدنام آمریکایی در تهران و در تالار وحدت انقلاب اسلامی صادر شده است؟ به ویژه اینکه یکی از روش‌های آشکار جنگ نرم علیه انقلاب طی 38 سال گذشته، طرح نام‌هایی چون مایکل جکسون و امثال او در بین جوانان ایرانی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از دولتی که در اولین سال بازگشت به قدرت به مناسبت ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مراسم جشن و پایکوبی زنانه را در کاخ نیاوران به صرف توزیع سکه برگزار کردند چه انتظاری دارید... آن که اولش بود یه خرده با مردم رودربایستی داشتند الان که دیگه همه پرده ها افتاده و نجومی ها و صندوق ذخیره و ... شان زده بیرون دیگر هیچ ....
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله .
محسن تهران
Iran, Islamic Republic of
شاید یادبود این مردک فاقد صلاحیت اخلاقی تاثیری در رای داشته باشد و طرفدارانی در ایران دارد ؟ ! ! ا... اعلم
Iran, Islamic Republic of
تنهاراه بدست گرفتن امور,مقابله ی هوشمندانه ازطریق داشتن برنامه برای اداره ی قوی کشور بویژه در سیاست واقتصاد برای ایجاد زمینه ی اصلاح فرهنگی می باشد هر نوع ناتوانی در اداره ی امورموجب ضررهای مادی ومعنوی است و اینگونه خسارت فرهنگی رادر پی دارد که امور به دست نااهلان بیفتد.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
مراسم بشکن وبالا بنداز را افتتاح میکنم علی برکت ا.. .!
aaaa
Iran, Islamic Republic of
خواننده مستهجن؟؟😐...الان منظور از خواننده مستهجن مایکل جکسون....خجالت آوره یه اسطوره جهانی رو با این نام صدا کرد...مایکل جکسون اسمش به عنوان خیر ترین هنرمندی که تا به حال وجود داشته تو گینس ثبت شده اونوقت شما بهش میگن مستهجن😑....مایکل تموم آهنگاش در مورد خداس و کودکان و ضد نژاد پرستیه...واقعا متاسفم برای این خبر گذاری ها👎👎
سرور
Iran, Islamic Republic of
حتی در امریکا کسی ماجرای تجاوز جنسی وی به یک پسر بچه را در زمان رکود نام وی از یاد نبرده است.در جواب اینکه انگیزه وی چه بوده است گفته بود مطرح ماندن!
آیا خبر آنلاین وابسته به رییس مجلس هم فقط می خواهد مطرح بماند؟
مهران
Iran, Islamic Republic of
اگه یکم مطالعه و شناخت داشته باشید پشت سر مردم دروغ نمیگفتید و مضخرف نمیگفتید، اونم پشت سر یه ادم مذبی و بشر دوست ک در راه خدا کشته شد.
سرور
Iran, Islamic Republic of
......
این نجاست در خود امریکا هم محبوب نیست.
Iran, Islamic Republic of
...
فاطمه
Germany
خوشم میاد یه دونه از اهنگ هاش رو گوش ندادید که اینطور میگید واقعا که انگلیسیتون که خوب نیست لااقل ترجمه اش رو بخونید