جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۱۱

فاز جدید تخریب آیت رئیسی توسط اصلاح طلبان

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 512064
فاز جدید تخریب آیت رئیسی توسط اصلاح طلبان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، محمدرضا تاجیک، از فعالان اصلاح‌طلب و از تئوریسین‌های این جریان خاص سیاسی به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه شرق درباره کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفته است:

«(رئیسی) نظیر بقیه کاندیداهایی که بارها آمدند و شانس خودشان را امتحان کردند و موفق نبودند هم نیست؛ بنابراین می‌توان پیرامون او فضاسازی و چهره‌سازی کرد. آقای رئیسی شرایطی را دارد که می‌تواند گفتمان متفاوتی را ارائه کند، مستقل عمل کند و حتی برخی جاها منتقد اصولگرایی باشد. همچنین می‌تواند بعضی جاها به فضای اصلاح‌طلبی هم نزدیک شود.»

وی می‌افزاید: من اگر جای آقای رئیسی بودم، نمی‌گذاشتم حرکت اولم برای نام‌نویسی به این شکل انجام بشود.(اشاره به حضور میرکاظمی و رهبر در کنار حجت‌الاسلام رئیسی) اگر من بخواهم از یک پوزیشن مستقیم وارد صحنه بشوم، یا حتی قسمتی از زیبای خفته را از آن خودم داشته باشم، یا اگر بخواهم با قسمتی از اصلاح‌طلبی رابطه برقرار کنم، یا اصرار داشته باشم خودم را به جریان خاصی منتسب نکنم، باید این رویکرد را در کنش عملی‌ خود هم نشان بدهم.[۳]

*جریان سیاسی خاص پس از طرح چهره حجت‌الاسلام رئیسی بعنوان یکی از چهره‌های نوپدید اصولگرایان در انتخابات ۹۶ ، صحبت‌های مختلفی را در تخریب وی بیان کرده‌اند که می‌توان اظهارات تاجیک را نیز برگ دیگری از همین پرونده به حساب آورد.

تهمت استفاده‌ی سوء از اموال آستان قدس به حجت‌الاسلام رئیسی، تأکید بر اینکه فضای انتخابات با حضور وی دوقطبی شده است، اظهاراتی مبنی بر اینکه او «کاندیدای نظام» است و القای تشکیک نسبت به سوابق قضایی حجت‌الاسلام رئیسی بویژه در دهه ۶۰ از عمده تخریب‌های اشاره شده بوده است.

اکنون نیز به نظر می‌رسد ادعای نزدیک شدن حجت‌الاسلام رئیسی به اصلاح‌طلبان نیز بخشی از همین پروژه است...

ادعایی که نه تنها هیچ رگه‌ای از آن در گفته‌ها و سوابق حجت‌الاسلام رئیسی یافت نمی‌شود بلکه عقلانی هم به نظر نمی‌رسد که یک کاندیدای نوپدید در جبهه اصولگرایی بخواهد خود را به جریانی نزدیک کند که به هر دلیلی حتی توانایی معرفی نامزد رسمی در انتخابات را هم ندارد و بصورت آشکاری طفیلی دولت اعتدال و رئیس‌جمهور روحانی نیز محسوب می‌شود.

اظهارات تاجیک مبنی بر احتمال نزدیک شدن حجت‌الاسلام رئیسی را می‌توان مثل سایر ادعاهای جریان خاص همچون اعطای املاک نجومی در شهرداری تهران، اعطای بورسیه‌های غیر قانونی در دولت سابق و مقصر بودن شهردار تهران در حادثه پلاسکو ارزیابی کرد که جملگی نه تنها واقعیت نداشتند بلکه صرفاً برای تخریب نمادهای مدیریت جهادی در نظام جمهوری اسلامی ایران در دستور کار اتاق‌های فکر اصلاح‌طلب قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طاها
سلام
جریان ........ و .... اصلاحات همواره در این سال ها با تأسی از اربابان غربی خود و همگام با امپراتوری های رسانه ای غربی دست به تخریب نیروهای واقعی انقلاب زده اند.
معمولاً كسي كه توي مرداب افتاده به هرچيزي دست مي اندازه تا بتونه خودشو نجات بده ، حالا هم اين تخريب ها و صحبت هاي بي اساس در مورد بعضي از كانديداهاي جهادي هم مصداق همينه كه چون چيزي از خودشون براي ارائه ندارن دست به تخريب و انحراف افكار عمومي مي زنن تا مطالبات مردمي از خودشون رو منحرف كنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر چه آقای رییسی بیشتر تخریب کنند ارادت ما بیشتر می شود زیرا می فهمیم ایشان بهتر است.
مسلمانان هيچ وفت همديگر را تخريب نمي كنند تا دشمنان شاد شوند تاسف تاسف تاسف به اين افراد
Iran, Islamic Republic of
مسلمان یعنی چی؟
قدرت چقدر شيرينه براي انسان كه بهم تهمت ميزنند
کاظم
Iran, Islamic Republic of
خط مشی کدخداطلبان همین است .
Iran, Islamic Republic of
این تخریب یعنی اینکه آقای رئیسی کار بلده و رقیب فوق جدی براشون حساب میشه میخوان به هر قیمتی که شده تخریبش کنند که ان شاءالله تخریب کنندگان نیست و نابود بشن
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان کسی که در انتخابات سال 92 به آقای روحانی رای دادم با کمال افتخار اعلام می کنم که گفتمان آقای رییسی باعث می شود که در انتخابات 96 با کمال افتخار به آقای رییسی رای بدهم
علی
Iran, Islamic Republic of
منم دفعه قبلی به روحانی رای دادم. ولی اینبار به رئیسی رای میدم. چون منطقی تر از روحانی رفتار میکنه.
اصلاح طلبکار
Iran, Islamic Republic of
عجله نکنید هنوز اولشه! کمی صبر کنید تا مفهوم تخریب واقعی رو بفهمید!!!