پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کاوه و امید برای استقلال شرط گذاشتند؟

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 512014
سرپرست استقلال تهران گفت: کاوه رضایی و امید ابراهیمی شرطی برای تمدید قرارداد نداشته‌اند و بحث آنها دریافت مطالبات است.
کاوه و امید برای استقلال شرط گذاشتند؟
به گزارش جهان نيوز؛ نصرالله عبداللهی درباره اسکان استقلالی‌ها در هتل پارس تبریز پیش از بازی با تراکتورسازی که حواشی زیادی به وجود آورده است، اظهار کرد: ما قبل از اینکه هتل پارس را بگیریم، پرس و جو کردیم که گفتند تراکتورسازی در این هتل اقامت نخواهد داشت. برخلاف اینکه می‌گویند ما فقط برای این مسابقه این هتل را رزور کردیم، همیشه وقتی به تبریز رفتیم هتل پارس را می‌گرفتیم.

وی با بیان اینکه الان به دنبال ایجاد کردن حساسیت و جنجال نبودیم، ابراز کرد: مثل همیشه هتل پارس را بعد از استعلام رزرو کردیم. حالا اگر تراکتوری‌ها پشیمان شدند و می‌خواهند به این هتل بیایند، اطلاعی ندارم و بعید می‌دانم.

سرپرست استقلال درمورد اینکه امیر قلعه‌نویی در این هتل اقامت دارد و شاید حساسیتی ایجاد شود، گفت: چه حساسیتی؟ ما دفعات قبل هم که به تبریز می‌رفتیم، می‌دانستیم امیر(قلعه‌نویی) آنجاست و کاری به او نداریم. بچه های ما استراحت می‌کنند، کار خودمان را انجام می‌دهیم و مشکلی به وجود نمی‌آید.

عبداللهی درخصوص اینکه گفته می‌شود کاوه رضایی و امید ابراهیمی برای تمدید قرارداد با استقلال شروطی گذاشته‌اند، عنوان کرد: هیچ شرط و شروطی نبوده است. آنها باید پول و مطالباتشان را بگیرند و بعد صحبت کرده و قراردادشان را تمدید کنند. همیشه هم اینطور بوده که بازیکن پول خود را گرفته و بعد وارد مذاکره می‌شود.

وی درباره اینکه شایعه شده جابر انصاری به دلیل نیمکت‌نشینی ناراحت است و قصد دارد به تیم دیگری برود، اظهار کرد: بحث جابر هم مثل کاوه و امید است. ناراحتی و مسئله‌ای نیست. آنها باید پول را بگیرند و بعد از آن قراردادشان را تمدید کنند.

سرپرست استقلال تصریح کرد: مشکلی در نقل و انتقالات نداریم چون تقریبا وضعیت مشخص است و احتمالا یک بازیکن می‌گیریم. بقیه نفرات استقلال هم تمدید می‌کنند.

منبع: کاپ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *