پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

طرح انحصاری آدیداس برای تیم ملی ایران

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 511948
طرح انحصاری برند آدیداس برای لباس ملی‌پوشان فوتبال ایران مشخص شد.
طرح انحصاری آدیداس برای تیم ملی ایران
به گزارش جهان نيوز؛ بعد از اینکه فدراسیون فوتبال ایران با برند جیووای ایتالیا به مشکل خورد، مقرر شد تا برند مطرح آدیداس لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران را تأمین و تولید کند. 

بر همین اساس تیم ملی ایران امسال با آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 در مرحله نهایی از لباس‌های آدیداس در حالی استفاده کرد که هنوز قرارداد رسمی با این برند بسته نشده و فدراسیون فوتبال با خرید لباس از این برند به صورت مقطعی این نیاز تیم ملی را برطرف کرد. 

لباس ملی‌پوشان در دیدارهای قبلی بسیار ساده بوده و حتی عنوان شده بود که تیم ملی‌اش لباس درجه 2 آدیداس استفاده می‌کند با این حال و طبق قراردادی که به زودی با این برند آلمانی نهایی خواهد شد، ملی‌پوشان کشورمان از لباس‌های طرح جدید که آدیداس به صورت انحصاری برای فوتبال ایران تولید خواهد کرد، استفاده می‌کند.

طبق اعلام امیر عابدینی رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال لباس‌های جدید به صورت انحصاری برای فدراسیون و تیم ملی ایران تولید شده و جالب اینکه فدراسیون ایران درخواست کرده تا در این لباس‌ها به جای سه خط، که نماد برند آدیداس است، این برند آلمانی از دو خط سبز بر روی شانه‌های لباس ملی‌پوشان استفاده کرده که البته هنوز این موضوع قطعی نشده است و مسئولان این برند در حال کار بر روی این موضوع هستند. 

از سوی دیگر لباس‌های تیم ملی در دو رنگ سفید و قرمز طراحی شده و به طور حتم شاگردان کی‌روش که به احتمال زیاد در دیدار با ازبکستان جشن صعود به جام جهانی را برپا خواهند کرد با لباس‌های جدید به مصاف حریف خود می‌روند.

این در حالی است که فدراسیون ایران برای درج یوزپلنگ ایرانی بر روی لباس تیم ملی و ادامه این طرح بر روی لباس ملی‌پوشان و اینکه آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند در جام جهانی 2018 هم از یوزپلنگ بر روی لباس‌های خود استفاده کند یا خیر، استعلامی از فیفا به عمل آورده که در صورت مثبت بودن پاسخ یوز ایرانی در روسیه نیز ملی‌پوشان را همراهی خواهد کرد!
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی یک شرکت خارجی لباس ها را تهیه می کنه؟!؟!؟!؟! خارجی؟!؟!؟!