جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۴۵

توهین مستقیم اصلاح طلبان به آیت الله رئیسی

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 511885
ترس از اقبال جامعه به آیت الله رئیسی از یکسو و بی کارنامه بودن دولت و افزایش بی سابقه ريزش آرای رئیس جمهور مستقر از سوی دیگر سبب شده که اصلاح طلبان به هر روشی در پی تخریب رئیسی در افکار عمومی بوده و این اقدام غیراخلاقی را با شتاب ویژه ای نیز در حال پیگیری هستند.
توهین مستقیم اصلاح طلبان به آیت الله رئیسی
گروه سیاسی جهان نيوز: از زمان ثبت نام آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، تخریب وی توسط اصلاح طلبان و رسانه های زنجیره ای حامی دولت به طرز آشکاری رو به رشد است.

به گزارش جهان نيوز، ترس از اقبال جامعه به آیت الله رئیسی از یکسو و بی کارنامه بودن دولت و افزايش بی سابقه ريزش آرای رئیس جمهور مستقر از سوی دیگر سبب شده که اصلاح طلبان به هر روشی در پی تخریب رئیسی در افکار عمومی بوده و این اقدام غیراخلاقی را با شتاب ویژه ای نیز در حال پیگیری هستند.

اما یکی از تاکتیک های اصلی که برای تخریب آیت الله رئیسی توسط رسانه های اصلاح طلب انجام می پذیرد همتراز قرار دادن وی با ویژگی های منفی احمدی نژاد است!

همچنانکه ابراهيم اميني عضو شوراي مركزي حزب اعتمادملي در روزنامه اعتماد مدعی می شود که دولت رييسي چيزي شبيه به دولت احمدي‌نژاد خواهد بود!

این اصلاح طلب در اینباره می نویسد: « مشخص و عيان است كه هر يك از نامزدهاي انتخاباتي با چه رويكرد و مشي فكري به صحنه انتخابات پا مي‌گذارند و مشي و روش تيم كاري آنها نيز قابل حدس است. مردم مي‌دانند كه هر يك از نامزدها چه ديدگاه‌هايي در عرصه ديپلماسي كشور يا نحوه اداره كشور دارند. آقاي رييسي ديدگاه‌هاي خود را مطرح كرده است و از افرادي كه او را همراهي مي‌كنند، مشخص است كه مشي فكري و كشورداري او تفاوت چنداني با دوره اول رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد ندارد و احمدي‌نژاد نيز با توجه به حضور هشت ساله‌اش در راس قوه مجريه مشخص است كه كشور به چه سمت و سويي خواهد رفت. آقاي روحاني هم حضور چهار ساله‌اش به عنوان رييس‌جمهوري ديدگاه‌هاي او را براي شهروندان نمايان ساخته است و تلاش براي حاكميت عقلانيت در اداره كشور و ديپلماسي فعال از ويژگي‌هاي برجسته اوست.».

اما سید حسن الحسینی، معاون پیشین وزارت آموزش و پرورش و از چهره های سرشناس اصلاح طلب طی یادداشتی در روزنامه قانون پایش را فراتر از این قرار داده و به آیت الله رئیسی توهین مستقیم می کند.

وی می نویسد: « آقای رئیسی آمد و برخي شعار سردادند كه بوي بهشتي آمد! برخي ديگر نيز در همين راستا ولي به گونه‌اي متافيزيكي شعار مي‌دادند و سخن مي گفتند.از سويي ديگر زماني كه احمدی نژاد آمد، برخي از مدعيان گفتند كه او رييس‌جمهور خواهد شد و همزمان با اين رويداد، اتفاق‌هاي نامساعدي براي كشور رخ خواهد داد و برخي نيز به اين ادعاهاي كاذب توجه خاصي كرده بودند.از انصاف نباید عدول کرد که برخي دیگر از کاندیداها نیز چنین ادعاهايي را داشتند و گفتند! یکی ادعای پیامبری مي‌كرد و ديگري از تغيير آسان در كشور سخن مي‌گفت. اما از آنجا که احمدی نژاد و رئیسی یکی از کوی بنیادگرایی و دیگری از دستجات اصولگرایی سنتی آمدند و هر کدام دارای پایگاه رای قابل توجهی هستند به یقین نزديكان آن‌ها برای مقبول افتادن این اظهارات را بيان مي‌كنند!»

این چهره اصلاح طلب در ادامه می افزاید: «به هر حال در دنیای علم و تکنولوژی و رقابت نفس گیر و بی امان توسعه کشورها با یکدیگر، صدور این اقوال سخیف، ناروا و سراسر خرافه حتي از نزديكان کسانی که باید برنامه های خود را بدهند و برای شعور مردم احترام قائل باشند محل تاسف و دردمندی است.
با نقل این اخبار پر قدرت در جامعه ایرانی، حداقل دو ملاحظه جدی وجود دارد:
1 - باور به استضعاف فکری مردم که بخشی از ممکن است صادق نيز باشد. در این صورت این متولیان و بودجه گیران فرهنگ هستند که باید پاسخی درخور بدهند. در این صورت باور به پس رفت فرهنگی را نمی توان نادیده گرفت.
2 - توسل به خرافات و امور اعتقاد بی بنیاد! ولی گویا برای بدست آوردن قدرت برخي همه مسائل را مجاز مي‌دانند، چرا که قدرت بیش از حد جايگاه پیدا کرده است و باید از برخي پرسید این تذهبون؟!»

این یادداشت توهین آمیز در پایان نیز تصریح می کند:«به هر حال با چنین فضاهایی و نیز با وجود نواقص جدی در قانون انتخابات که شايدمهمترین قانون بعد از قانون اساسی باشد، با این پیش فرض که سپهر غالب و عمومی جامعه ایرانی از مدنیت برتری نسبت به سایر ملت های منطقه برخوردار است، شرکت همه مردم در انتخابات را ضروری ساخته است. چرا که شرکت گسترده مردم و غلبه مدنیت بر خاسته از شعور و اراده ایرانی، معنا و مفهوم عصای موسی را در برابر سحر ساحران ایفا خواهد كرد و جلوي خرافات برخي را خواهد گرفت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیدرضا
Iran, Islamic Republic of
احترام به شعور مردم را باید از مدعیان مدنیت سکولار آموخت. پرونده ی امثال شما مفسدان مدعی اصلاحات مزین به 18 تیر 78 و فتنه 88 و موارد متعدد ارتباط با بیگانه و جاسوسی و پناهندگی به دشمنان این ملت است. اینکه رئیس جمهور .... شما و وزرایش هر روز توهینی جدید به ملت را رونمایی میکنند، رئیس جمهور مورد حمایتتان برای غالب کردن عفریته ای به نام برجام به ملت باشعور، از عنایات الهی گرفته تا آفتاب و ماه و ابر و امدادهای غیبی و ... همه چیز را خرج تدلیس این عجوزه میکند و شما در نکبت گروه مداری (و نه حق مداری) عقیمتان شناورید. به همان عصای موسی - که گویا به آن اعتقاد دارید - قسمتان میدهم بیش از این به شعور مردم توهین نکنید.
افشین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما اگر راه حل بهتری دارید ارائه بفرمایید با شعار دادن و متهم کردن اینو ان نمیتوان کشور را اداره کرد برجام نیز با نظر مستقیم رهبری به عنران تنها راه برون رفت کشور از سقوط صد در صدی انتخاب شد بهتر است با بالا بردن سطح شعور اجتماعی و دادن اطلاعات صیحیح ایرانی اباد داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
............. خودشون كه اعلام کردن اورده برجام تقریبا هیچ است
افشین
Iran, Islamic Republic of
عرض کردم شما اگر راه حل بهتری سراغ دارید که قابلیت اجرای شدن را دارد پیشنهاد بدهید وگرنه با تخریب کردن کاری درست نمیشود
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
واردات کالاهای غیرضروری باید حذف شود.البته به شرطی که دولتمردان دلال صفت دستانشان از بیت المال کوتاه گردد و صدور مجوز قطع گردد. کارخانجات داخلی با بستن درهای واردات جان دوباره بگیرند و در بدنه دستگاههای اجرایی هرمسئولی که برای گرفتن پورسانت و سفرخارجی و ماموریت خارج از کشور، به کشور خیانت میکند و واردات انجام میدهد و کالاهای داخلی را تحریم میکند مجازات گردد.
افشین
Iran, Islamic Republic of
این خواسته همه مردم در 37 ساله گذشته از انقلاب است ولی افسوس که در هیچ دولتی این اتفاق نیفتاده است وحتما این کار مشگلی دارد که قابلیت اجرایی ندارد امیدوارم که اقای رئیسی رئیس دولت بعدی پاسخ ان را بدهد وان مشگل را حل نماید
M.sh
Iran, Islamic Republic of
جدی!؟؟ رهبری اجرای برجام رو با شروطی پذیرفتند ایا رعایت شده!؟؟ رهبری در دیدار مردمی اول سال گذشته در حرم رضوی فرمودند که خود اقای ظریف اعتراف کرده از بعضی خطوط قرمز تعیین شده نظام عبور کرده!! ایا واقعا رهبری با این توافقنامه خفت بار موافق بوده!؟ تا کی میخواین از رهبری عزیز خرج کنید . دیدید بستن با شیطان براتون سودی نداشت سریع برجام رو نسبت دادین به رهبری. در طول مذاکرات مکرر مکرر رهبری عزیز فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستن ، وقتی نبود گوش شنوا فرمودند نه تنها خوشبین نیستن بلکه بدبینند!!! وجایی فرمودند با مذاکره مخالف نیستند بلکه با مذاکره با امریکا مخالفند!!!! وقتی به حرف رهبری عزیز گوش نکردین و همگی در چاه سقوط کردین امروز باید هم این اراجیف رو ببافین که برجام خواست نظام بوده!!! در ضمن تنها راه حل برون رفت از مشکلات ، مخصوصا از نوع اقتصادیش ، اجرای کامل اقتصاد مقاومتیست که رهبری عزیز مکرر مکرر به ان اشاره فرمودند . پس به جای این اراجیف برو به حرفهای رهبر دلسوز گوش بده.
افشین
Iran, Islamic Republic of
..........
بیا از اشتباهات گذشته درس عبرت بگیریم و توان خود را بر تخریب رقیب نگذاریم و کاندیدای جناح خودمان را بزرگ و خوب به مردم بشناسانیم تا پیروز انتخابات باشیم و بعد با رفتار بدور از تعصب از کاندیدای خودمان حمایت کنیم زنده با کار و کرامت در کنار سرور سخت کوشمان اقای رئیسی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات کشورمان بسیار است و مردم زیر بار این مشکلات خم وخمیده تر میشوند.این مشکلات حل نخواهد شد مگر1-به اصل انقلاب برگردیم(ملت برای خود تصمیم بگیرد)2-حکام به تصمیم مردم احترام بگذارندو تسلیم خواست مردم شوند نه آنکه بنام دین بر مردم حکومت کنند3-کشور باید محیطی امن را برای سرمایه گذاری چه داخلی وچه خارجی فراهم آورد ،تا زمانیکه ما نتوانیم با همسایگان خویش رابطه دوستانه داشته باشیم (چه برسد به کشور های دیگر) ودر سیاست خارجی خویش تجدید نظر نکنیم محیط امن فراهم نخواهد شد،شاید مخالفان چه ها بگویند ولی میشود مثل بسیاری از کشورهای دیگر بدون تنش زندگی کرد4- از تجربیات دیگر کشورها در امور کشور داری استفاده کنیم نه آنکه مدعی بهترین مدل کشورداری در جهان باشیم وکاستی را نبینیم5-با فساد بدون کوچکترین اغماض مبارزه کنیم ،تا زمانیکه که مبارزه کننده فساد خود دارای کارکنان فاسد دارد این مشکل نیز حل نخواهد شدو.........
Iran, Islamic Republic of
اینکه ازترس مرگ ،خودکشی کنیم کارعقلایی نیست.
Iran, Islamic Republic of
مسلم است که طرح و برنامه داریم؛ مسلّم است که پیشنهاد داریم ؛ تنها راه انقلاب سوم یعنی انقلاب مدیریتی است. وقتی مدیران ناکارآمد و رانت خوار کنار بروند و مدیران توانمند و در عین حال قانع ، جای آنها را بگیرند زمینه پیشرفت جامعه مهیا می گردد. اکنون در ایران هیچکس جای خودش نیست! افراد توانمند در کمترین پست ها و افراد ناکارآمد بالاترین پست های کلیدی را دارند! ...............
Iran, Islamic Republic of
راه حل اينكه يك ادم عاقلي مثل رييسي باشه دركنارش فردتوانمندي مثل قاليباف
Iran, Islamic Republic of
اگر طرف پیشنهاد بهتری هم نداشته باشد این مهم است که باید اذعان کرد که این دولت بود که از همه کائنات مایه گذاشت تا برجام را تزیین کند
ذبیحی
United States
به فرموده مقام معظم رهبری تنهاراه حل اقتصادمقاومتی است ودرضمن مگرحضرت آقا خطوط قرمز را مشخص نفرمودند چرا آنها خودسرانه از خطوط قرمز عبور کردند ضمن اینکه حضرت آقا فرمودند من در جزییات دخالت نمی کنم
Iran, Islamic Republic of
خیلی وقت است که مقام معظم رهبری راه حل (اقتصاد مقاومتی )را مطرح کرده اند اما عشق کدخدا آنچنان مسئولان اجرایی را کرو کور کرده که نه می بینند و نه میشنوند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز رهبر انقلاب همانطور که گفته اند، هیچگاه در جزییات نظام دخالت نمی کنند. یعنی در حیطه ی فعالیت ایشان نیست. وظیفه ی رهبر هدایت جامعه، بازگو کردن سیاست های کلی نظام و شناساندن دوست واقعی از دشمن واقعی ست. (که انصافا در عملکرد و صداقت هیچکس به پای ایشان نمی رسد)
برجام نویسی و چشم دوختن به لقمه ی دست دشمن، کار افراد دیگر است.
موسوی
جناب نظر مستقیم رهبری کجا بود. که حالا که هیچ دستاوردی براشون نداشته مثل بقیه گندکاریاشون انداختن گردن ديگري .درحالی که رهبری خطوط قرمزی مشخص کرده بودن که ظریف جون وروحاني جون وعراقچی و تخت روانچی پا گذاشتن روشون.ودرحالی ک رهبر همون اول هم گفتن من به این مذاکره خوشبین نیستم
افشین
Iran, Islamic Republic of
پس چرا انها را محاکمه نمیکنید اگر از خطوط قرمز رد شده اند و کشور را تسلیم خواستهای دشمن کرده است.با تخریب نمیتوان بجای رسید انرژی خود را صرف تبلغ مثبت برای اقای رئیسی بکنیم
نظر مستقيم رهبري اين بود به دشمن (آمريكا) نمي توان اعتماد كرد. و فرمودند من به اين توافق خوش بين نيستم. و فرمود مشكل ما در مدريريت است و بايد مشلات و در داخل پيدا كنيد و تا حل شود و فرمودند كه از توان داخل از جوان ها استفاده كنيد . فرمودند هر كجا پيشرفت داشتيم يك مدير انقلابي پشت قضيه بوده و لي رئيس جمهور ما ميگه ما به غير از آبگوشت بزباش و قرمه سبزي چيزي براي ارائه نداريم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز رهبر تنها راه برون رفت کشور از سقوط رو معامله و قبول برجام اعلام کردن؟!!! یا این سیاستمدارای .... و ..... شما بودن ک بمانند بچه ها لج کردن ک تنها راهش اینه و هی پا تو ی کفش کردن و با رسانه هاشون هی اتهام زدن ک رهبر قبول نمیکنه و عامل اصلی مشکلات با تقابل رهبری با بیگانگان و عدم پذیرش برجام هست. یعنی تا چه حد آدم باید پررو باشه. اقای روحانی و ظریف کارشون پلمپ کردن تاسیسات هسته ای هست. چ برجام و چه دفعه قبل ک مذاکره کردن و پلمپ کردن. همه مشکلات کشور با قبول برجام باید حل میشد پس کو؟ سیاستمداری ک کشورهای سلطه گر رو نشناسه و باج خواهی و ظلم و ستم و زیاده خواهی این کشورها رو نشناسه و دوباره از سوراخی ک گزیده شده بود گزیده شه بدرد .... دیوار هم نمیخوره ... والسلام
Iran, Islamic Republic of
فاجعه برجام و لغو نشدن تحریمهای ظالمانه نتیجه غفلت از هشدارهای رهبر معظم انقلاب و رعایت نکردن شروط 9 گانه ایشان بود.
Iran, Islamic Republic of
آقا در مورد برجام فرموده بودند دخالت نمی کنند ، تنها خطوط قرمزی معین فرموده بودند که ...
سیدمحمود
Iran, Islamic Republic of
اینکه دولت برای لا پوشانی ضعف برجام روند مذاکرات را زیر نظر رهبری اعلام میکند دروغی بیش نیست این رهبر همان بزرگ مردی است که بارها وبارها خوش بین نبودن به مذاکرات را از ابتدای تصمیم دولت تا آخرین روز برجام به انها گوشزد کرد..... خوبه حالا رسانه های صوتی وتصویری هست و همه چیز ثبت میشه اگر نبود اینها چه چیزهایی که به رهبر انقلاب نسبت نمی دادند!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
رهبری گفتند که در هنگام مذاکرات نقد بگیرید و نقد بدهید. قدم به قدم عمل کنید. یعنی یک کار شما انجام دهید و یک کار طرف مقابل. من به دشمن اعتماد ندارم. و توصیه های دیگر
دولت انفعال به کدام توصیه عمل کرد؟ قلب راکتور را بتن ریخت که امکان برگشت ندارد. سانتریفیوژها را چنان با سرعت و غیرفنی کند که همگی نابود شدند. تحریم ها به بهانه های دیگری مجددا برگشت. بسیاری ازتحریمها اصلا برداشته نشد. مبادلات بانکی به دلیل ترس بانکهای بزرگ از شیطان بزرگ انجام نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
راه حل بهتر:ااققتتصصاادد ممققااووممتتیی
آقا اینقدر تاکید روی اقتصاد مقاومتی کردند و فرمودند راه حل برون رفت از مشکلات است اما حجله نشینان اعتدال دل به همان عجوزه بسته بودند و سرخوش به اعتماد خسارتی بوده و هستند.
Iran, Islamic Republic of
اولا همین الآن هم طبق نامه ای که رهبری در امضاء مشروط برجام صادر کردند، چون شرائطی که گذاشتند، رعایت نشده پس همین الآن هم اجرای برجام از لحاظ قانونی و شرعی با مشکل مواجه است
و اگر بگویید چرا جلوی آن گرفته نمی شود جواب آن این است با این دسته گلی که باعث و بانی برجام به آب داده دیگه نمی شه جلوی اجرای آن را گرفت و الا شورش داخلی خواهد شد
ثانیا بهترین راه حل ، اجرای اقتصاد مقاومتی است که چند سال داره خاک می خوره و ظاهرا دولت ، اعتقادی به حقیقت آن ندارد هرچند که نمی دونم هر کار اشتباهی که میشه، به اسم اقتصاد مقاومتی می ذارند مثلا اینکه خودمون رو بیشتر به نفت وابسته کنیم و بازار برای شرکت های خارجی درست کنیم نه داخلی،
بلاخره می خواهند با آسمون ریسمون بافتن در بین نیروهای انقلابی تفرقه ایجاد نمایند وخود به ریاست جمهوری برسند
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این افراد بی خود اسم خود را اصلاح طلب گذاشته اند چون هیچ وقت اصلاح نمی شوند.!
Iran, Islamic Republic of
البته به نظر من واژه اف.... طلب بیشتر برازنده شونه
هادی
از اول انقلاب تا به امروز خیانت جنایت و خود فروشی های زیادی شده که اگر خوب و با دقت مطالعه کنید رد پای .... به شکل مشخصی در ان دیده میشود.جدای از خیانت های 78و88 باید به جنایت سال 60 و به شهادت رساندن رییس جمهور وقت و نخست وزیر نیز اشاره کرده که در آن ماجرا هم رد پای ...... به شکل کاملا مشخصی نمایان است.توصیه میکنم حتما مستند پرونده ناتمام رو ببینید به کارگردانی جواد موگویی.
مریم
Iran, Islamic Republic of
باباجان وقتی رییس جمهور و وزراشون اونجوری با مردم حرف میزنن چه توقعی داری روزنامه نگارشون با ادب باشه
سرور
Iran, Islamic Republic of
آن كسي که در روزنامه مثلا اصلاح طلب از روی استیصال می نگارد " باور به استضعاف فکری مردم که بخشی از آن ممکن است صادق نيز باشد." کسی است که چون فکر و رای مردم کشور را در این برهه با خود نمی بیند ترجیح می دهد به مردم کشور خود توهین کند.
یا در پاراگراف بعدی مردم کشور را خرافی می داند.
به نظر می رسد اینها با اصل اسلام مشکل دارند و مردم مسلمان را به استضعاف فکری و خرافی بودن متهم می کنند.اگر روحانی با دروغگویی و وعده صد روزه رای آورد اصلا پوپولیست به حساب نمی آید اما اگر مردم از روی اعتقاد به یک نفر دیگر اقبال نشان دادند آقایانی که از نوک دماغ خود جلوتر را نمی بینند به خود حق می دهند راحت به ملت توهین کنند.
Iran, Islamic Republic of
جالبه که این آقا خودش زمانی در یکی از سازمانهایی که باید فرهنگ و ادب را به فرزندان این سرزمین آموزش میداده مسئولیت داشته و حالا معلوم میشه در اون زمان چه کاری میکرده.
مجتبی
اینها اگه منافع امریکاجونشون در خطر باشه امام حسین (ع) روهم زیر سوال می برندو..........
کارهایی که در 8 سال .... دوره اصلاحات به وفور در روزنامه هایشان دیده شد
Iran, Islamic Republic of
رای ما:رئیسی
حبیب
Iran, Islamic Republic of
عزیزان هنوز بوده صبر کنید ببینید عرضه براشون تنگ بشه چه هیولایی از رییسی میسازن و چه توهین هایی به مردم میکنند. حالا در مقابل این رفتار عکس العمل جلیلی به عدم اقبال مردم به خودش که بجای توهین به مردم میگه این ضعف ما بود که نتونستیم مردم رو متقاعد کنیم که با پافشاری بر اصول میتوان به هدف رسید. این کجا و آن کجا؟؟؟
بنده خدا
یکی از یکی .....ترند این مدعیان اصلاح و اعتدال.اعتدال و اصلاح واقعی تفکر امام وانقلاب و خط رهبری است .هرکس از هرطیفی دراین مسیر باشه اصلح است والا فلا... والسلام ...... و رفقاش هم بهتره برن مسجدی معتکف شن و به اشتباهاتشون فکرکنند،ملت که ازشون نمیگذرن اما شاید خداگذشت ازشون
Iran, Islamic Republic of
مردم از وضع موجود ناراحت هستند این یک واقعیت است که دولت روحانی مملکت را فلج کرده است چرخ اقتصاد متوقف است اگر روحانی کمی به فکر مردم باشد و وجدان خود را قاضی کند باید انصراف بدهد او توان اداره کابینه خود را ندارد به او اطلاعات اشتباه می دهند و روحانی می پذیرد.
مردم باید شخص مستقل را انمتخاب کنند که به نظر من آقای رییسی است چرا که او توان مبارزه با رانتت و فساد را دارد
Iran, Islamic Republic of
مناسفانه گردانندگان سایت جهان نیوز در این روزهای انتخاباتی تصمیم گرفته اند که فقط کامنتهای مورد علاقه خودشان را منتشر کنند . به نظرات منتشر شده همین مطلب نگاه کنید همه اولا با نوشته موافقند و در تکمیل تهمت های نویسنده به فحش و ناسزا روی می آورند که با ... سانسور می شود . البته چهار دیواری، اختیاری حرفی نیست اما تضارب آرا را درش را تخته کرده اید حرف دیگری است . سید رضا اولین کامنت را گذاشته و یک نفر جوابی فرستاده بعد از آن 18 کامنت موافق مقاله منتشر شده یعنی 1 به 18 . این طوری طرفداران جهان نیوز شاید هول برشان دارد که ما در اکثریت هستیم و خودمان خبر نداریم . اما واقعیت چیز دیگری است که صدایش روزهای اول خرداد در می آید .
Iran, Islamic Republic of
اي بابا از توهم بياييد بيرون ، صداي مردم رو هم بشنويد .
بد نيست به تعداد لايك ها هم توجه بفرماييد ، كامنت ها رو منتشر نكنن ، لايك ها و موافقت ها پس چي مي گن ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مثلاداري به خودت دلداري مي دي خوبه
Iran, Islamic Republic of
رای ما یک کلام ريیسی والسلام
احسان
Iran, Islamic Republic of
سلام و صلوات بر نور ولایت حضرت آیت الله رِییسی ما مشت محکمی بر دهان مدعیان دروغین اصلاحات خواهیم زد .................................. درود بر ریسی بزرگوار
حجت
Iran, Islamic Republic of
بعضی غیر از از توهین، دیگران را به جهنم حواله دادن، بی سواد خواندن دیگران، وعده دورغین، اختلاس، با امریکا قدم زدن، خندیدن به امریکا و تشر به دوستان، حقوق نجومی، زندگی در قصر، مردم را سر کار گذاشتن، فریب مردم، شانتاژ و ...... کاری ندارند
4 سال دیگه می خواهد چه بکند؟ وای که چه شود؟ اقتصاد با رکود بیشتر اشتغال صددر صد تعطیل، همه کشور تحویل امریکا، عدم حمایت مسلمانان و گروهای مقاومت در جهان مثل حزب الله
Iran, Islamic Republic of
...