پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آیت‌الله‌صدیقی: اخلاق‌مداری در انتخابات تکلیف‌است

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۹
کد مطلب: 511830
امام جمعه موقت تهران گفت: اینکه همه احساس تکلیف کرده و برای ریاست از هم سبقت می‌گیرند، برخلاف اخلاق اسلامی می‌باشد.
آیت‌الله‌صدیقی: اخلاق‌مداری در انتخابات تکلیف‌است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ حضرت آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر دیروز در حاشیه ختم آیت‌الله باریک‌بین امام جمعه سابق قزوین با اشاره به ورود به ایام انتخابات و لزوم ایام انتخاباتی توسط نامزدها افزود که ما تمام کاندیداها را معتقد به اسلام و قرآن می‌دانیم و بر این اساس همه آنها باید با متانت و بصیرت و رعایت تقوای الهی صحبت کنند.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات باید به دنبال اصلح بوده و اگر فردی بهتر از خود می‌بینند، او را تبلیغ کنند، تأکید کرد: اینکه همه احساس تکلیف کرده و برای ریاست از هم سبقت می‌گیرند، برخلاف اخلاق اسلامی می‌باشد.

عضو سابق مجلس خبرگان با تأکید بر اینکه نامزدهای محترم انتخابات باید با دوری از تخریب یکدیگر اخلاق اسلامی را به نمایش بگذارند، اظهار کرد: امیدواریم مردم بابصیرت و با حضور حماسی خود در انتخابات فردی را در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند که موجب پیشرفت نظام اسلامی به سوی اهداف بلند انقلاب شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *