جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

صالحی از برجام به مجلس گزارش می‌دهد

شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 511501
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در این کمیسیون طی روز سه‌شنبه و ارائه گزارش از وضعیت کنونی صنعت هسته‌ای و به ویژه تحولات آن پس از برجام خبر داد.
صالحی از برجام به مجلس گزارش می‌دهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ اسدالله قره‌خانی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اعلام خبر همراهی تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در سفر به عسلویه جهت افتتاح چند فاز جدید و نیز واحد پتروشیمی، گفت: فردا بعدازظهر آقای شهنازی‌زاده مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) به کمیسیون انرژی دعوت شده است تا گزارشی از پروژه‌های نفت ارائه دهد. 
 
وی در ادامه، گفت: روز دوشنبه نیز چند تن از اعضای کمیسیون انرژی جهت بازدید به مناطق نفت‌خیز جنوب خواهند رفت و در بازگشت گزارش خود را ارائه می‌کنند. 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در این کمیسیون طی روز سه‌شنبه و ارائه گزارش از وضعیت کنونی صنعت هسته‌ای و به ویژه تحولات آن پس از برجام خبر داد. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *