جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۹
۸

آقای روحانی؛ شما حق ثبت‌نام در انتخابات را نداشتید!

شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 511492
وقتی اقرار می‌کنید که در ۱۰ دولت بعدی هم مشکلات رفع نمی‌شود، رسماً می‌گویید که اگر من رئیس‌جمهور بشوم، توان رفع مشکلات را ندارم، وقتی انسان عاقل خودش اقرار به ضعف می‌کند چرا باید دوباره وارد عرصه شود.
آقای روحانی؛ شما حق ثبت‌نام در انتخابات را نداشتید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، فارغ از همه تهمت‌ها، تناقضات، عصبانیت‌ها، توهین‌ها و خلاف‌گویی‌های حسن روحانی و یارانش در طول این چهار سال، یک مصداق برای اینکه بشود روی این مسئله مانور داد که روحانی حق نداشت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کند، کافی است.

دقت کنید، از رئیس‌جمهور گرفته تا دیگر اعضای کابینه، چهار سال تمام به جای خدمت به مردم، در قامت اپوزیسیون داخلی و خارجی، هشت سال دولت سابق را نقد کردند و کوبیدند و همه مشکلات را به گردن این‌وآن انداختند ولی دم برنیاوردند که اگر قرار بر این همه نقد بود، چرا وارد عرصه اجرایی شدند و این عرصه را به افراد دیگری واگذار نکردند تا آن‌ها بتوانند به جای غرغر کردن و نق زدن، به آبادانی مملکت بپردازند.

وارد مصداقی شویم که برای اثبات مدعای خود به آن نیاز داریم.
روحانی ۳۰ اسفند سال گذشته، در آیین رونمایی از ۶۰ قلم داروی جدید در شرکت داروسازی رازک گفت: دولت یازدهم افتخار می‌کند که راه درستی را انتخاب کرده است؛ وی افزود: این راه هنوز به نهایت نرسیده است؛ دولت بعدی نیز نمی‌تواند مشکلات را به پایان برساند؛ در واقع ۱۰ دولت بعدی نیز نخواهند توانست همه مشکلات را حل کنند اما اگر در راهی، یک‌صد مشکل را به ۹۰ یا ۸۰ مشکل کاهش دهید، این مسیر درست است.[۱]

دقت کنید به محتوای اظهارات رئیس جمهور فعلی؛ روحانی مدعی است که راه درست را انتخاب کرده است و البته می‌گوید این راه به پایان نرسیده است ولی در ادامه جمله ‌ای می‌گوید که کاملاً متناقض با اظهارات قبلی و به نوعی نقض غرض است، روحانی بلافاصله آب پاکی را به روی دست مردم ریخته و می‌گوید: دولت بعدی نیز نمی‌تواند مشکلات را به پایان برساند؛ در واقع ۱۰ دولت بعدی نیز نخواهند توانست همه مشکلات را حل کنند. خب حسن روحانی رسماً اعتقادی به حل مشکلات ندارد و می‌گوید اگر بازهم در دولت بعدی من باشم، هیچ قولی نمی‌دهم و به جای ۱۰ دولت بعدی هم اظهارنظر می‌کند و در واقع می‌گوید مشکلات را هیچ‌کس نمی‌تواند حل کند ولی اگر روحانی باشد، احتمال دارد چنددرصدی مشکلات رفع شود.

جناب روحانی، شما که بدون هیچ علمی به مشکلات گذشته و تنها با دستاویز قراردادن نقد و نفی گذشتگان، وارد دولت شدید، بر اساس کدام علم و آگاهی از زبان ۱۰ دولت بعدی صحبت می‌کنید؟

اگر برای ورود به ریاست جمهوری علم و آگاهی داشتید و می‌دانستید که حجم تخریب دولت سابق آن‌قدر زیاد است که امثال شما به جای چهار سال کار، چهار سال غرغر می‌کنید، پس چرا وارد دولت شده‌اید؟

شمایی که می‌دانید ۱۰ دولت بعدی هم نمی‌توانند مشکلات را حل کنند، چرا دوباره برای ثبت‌نام در ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شدید؟

ای‌کاش به مردمی که چهار سال سکان اجرایی مملکت را به شما دادند تا تلاش بکنید برای رفع مشکلات، با شهامت اعلام می‌کردید که حل مشکلات کشور از توان من و تیم همراه من خارج است و اگر من در دولت بعدی هم باشم، هیچ حرکتی از من برنمی‌آید، بروید سراغ دیگری، انسان اگر عاقل باشد، وقتی می‌داند در دولت بعدی هم مشکلات رفع نمی‌شود، خودش باید کناره‌گیری کند.

آقای روحانی آیا این امکان وجود ندارد که شخص دیگری به جای شما بتواند مشکلات مملکت را در چهار سال تا حدی حل کند که مردم گله‌مند نباشند؟

وقتی شما خودتان اقرار می‌کنید که در ۱۰ دولت بعدی هم مشکلات رفع نمی‌شود، رسماً اقرار می‌کنید که صلاحیت ریاست جمهوری توان رسیدگی به مشکلات مردم را ندارید و علی‌الظاهر بازهم می‌خواهید مردم را با وعده‌های ۱۰۰ روزه و کلید، بازی دهید.

 
[۱] - http://www.entekhab.ir/fa/news/۳۳۲۷۲۱
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انسان عاقل دو بار از يك سوراخ گزيده نمي شود.
روحاني باي باي.
Iran, Islamic Republic of
انسان عاقل بله
فک میکنید چند درصد ایرانیان عاقلند که از سوراخ روحانی و احمدی نژاد دوباره گزیده نشوند.
ali
Iran, Islamic Republic of
متن شما هم دارای تناقض می باشد این چه نوع تفسیری از مشکلات و حل آن می باشد خیلی واضح دولت صحبت می کند و چون به خود و اعضای دولت اعتماد و ایمان دارد می گوید مشکلات 8سال قبل اینقدر زیاد می باشد که یارای حل در مدت کوتاه نیست بلکه هردولتی فقط توانایی حل یه قسم از مشکلات را دارد .
مهدی
Australia
باسلام
گزارش شما جهان نيوز نقل از مشرق کاملاً درست وحرف دل ملّت است
حالا باید ما یک درس تاریخی آنچنانی در روز رای گیری بدولّت یازدهم
بدهیم ، همانطور که روز نهم دی به فتنه گران آنوقت دادیم
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید رد صلاحیت شود.
شورای نگهبان باید با قاطعیت تصمیم گیری نماید.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اگه روحانی رای بیاره توی سفره های مردم هم بتون میرزه.!
Iran, Islamic Republic of
ومن فقط میگم مرگ بر انگلیس
من ایرانیم
انگلیسی نیستم
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان باید افراد را رد صلاحیت کنه تا بدانند با دم شیر نمی شود بازی کرد