پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

ذوالنور: ۸ میلیون بیکار در جامعه یعنی فاجعه

پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 511118
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هشت میلیون بیکار در جامعه فاجعه است با تعارف و نورچشمی بازی نمی‌شود کشور را اداره کرد.
ذوالنور: ۸ میلیون بیکار در جامعه یعنی فاجعه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور، با اشاره به توانمندی‌های دانشمندان داخلی در ساخت و تجهیز صنایع هسته‌ای، اظهار داشت: در هر عرصه‌ای که به ظرفیت‌ها و توان داخلی اعتماد کردیم جواب خوبی گرفته‌ایم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان پیشرفت‌های خیره‌کننده دانشمندان داخلی در صنایع هسته‌ای، افزود: قدرت هسته‌ای ایران امروز به حدی رسیده است که دانش غنی‌سازی اورانیوم  با هر درصدی را در دست دارد.
وی با انتقاد از خوی اشرافی گری عده‌ای از مسئولان تصریح کرد:کسانی که در زر ورق اشرافیت بزرگ‌شده‌اند نمی‌توانند کشور را نجات بدهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت وخیم معیشت مردم، خاطرنشان کرد: هشت میلیون بیکار در کشور یعنی فاجعه،یعنی هشت میلیون دعوای خانوادگی و افسردگی روزانه در خانواده، بنابراین کشور را نمی‌توان با تعارف اداره کرد.
ذوالنور از عدم توجه به رفاه مالی و امنیت جانی مردم در بین مسئولان کشور گله کرد و گفت: تا در جاده‌های این کشور پراید رفت‌وآمد می‌کند و خودروسازان به فکر تغییر رویه خودشان نباشند نیاز نیست نگران امثال داعش باشیم، اگر با داعش می‌جنگیدیم به میزان تلفات جاده‌ای ناشی از نداشتن ایمنی خودروها تلفات نمی‌دادیم.
وی با تردیدآمیز بودن آمار سه میلیونی ایجاد شغل در دولت تدبیر و امید، افزود: دولت جزئیات این شغل‌هایی که ادعا می‌کند ایجاد کرده است را در اختیار مردم قرار دهد.
ذوالنور با انتقاد از عدم اولویت‌بندی دولت در صرف سرمایه‌های ملی گفت:در حالی‌که بسیاری از مردم در هزینه‌ای جاری زندگی‌شان دست‌وپا می‌زنند، دولت نزدیک به  یک‌هفتم بودجه کشور را صرف خرید هواپیما می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *