جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سازمان حج وزیارت؛

اعزام اولین گروه حجاج ایرانی به حج 96

پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 511074
سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران ایران به حج از اول مرداد ماه آغاز می‌شود.
اعزام اولین گروه حجاج ایرانی به حج 96
به گزارش جهان نيوز به نقل باشگاه خبرنگاران جوان؛ حميد محمدی  سرپرست سازمان حج وزیارت اظهار داشت: ثبت نام اولیه از واجدین شرايط تشرف به حج تمتع از صبح امروز 23 فروردین ماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

محمدی گفت: با توجه به اینکه يک ميليون و 300 هزار نفر در انتظار تشرف به حج هستند و در سال جاری سهمیه کشورمان افزایش و به بیش از 86 هزار نفر رسیده است، کسانی که تا تاریخ 31 تیرماه 1385 ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به انجام مراحل ثبت نام اوليه اعزام به حج اقدام کنند.

سرپرست سازمان حج و زيارت افزود: هم اکنون کارشناسان مسکن سازمان حج و زیارت در شهرهای مکه و مدینه منوره در حال تدارک هتل برای اسکان حجاج هستند و از آنجا که درجات هتل ها و کاروان ها کامل تعیین نشده است، لذا متقاضيان اولويت دار برای اعزام به حج در مقطع بعدی می توانند درجه کاروان خود را انتخاب و مابه التفاوت هزینه ها را با توجه به درجه انتخابی پرداخت کنند و ثبت نام نهایی را انجام دهند.
 
وی درباره عمره گفت: اعزام عمره گزاران ايرانی به عربستان، تا حد زیادی به تعامل عربستان با حجاج جمهوری اسلامی ایران در موسم حج بستگی دارد.
 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *