شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شهادت 2نیروی قرارگاه‌قدس درجنوب‌شرق کشور

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 511035
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور مستقر در سیستان وبلوچستان اعلام کرد: 2 نفر از نیروهای این قرارگاه در حین اجرای ماموریت به شهادت رسیدند.
شهادت 2نیروی قرارگاه‌قدس درجنوب‌شرق کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا،  روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای که نسخه ای از آن به ایرنا ارسال شده است، اعلام کرد: ستوان دوم پاسدار روح الله کمال دار و بسیجی وحید اصلانی 2 نفر از نیروهای قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در حین انجام وظیفه و اجرای ماموریت به شهادت رسیدند.
در این اطلاعیه آمده است: پیکر این شهدای گرانقدر فردا در زادگاهشان استان کرمان تشییع و خاکسپاری می شود.
در این اطلاعیه به نحوه شهادت این 2 پاسدار قرارگاه قدس سپاه اشاره ای نشده است.
به گزارش ایرنا دو شب پیش نیز فرمانده گردان کورین تیپ 110 سلمان سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان دردرگیری با افراد مسلح به شهادت رسید.
سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت، 19 شهرستان و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع به عنوان پهناورترین استان کشور افزون بر هزار و 300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *