جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خلق و خو و تفکر شهید صیاد شیرازی بسیجی بود

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب: 511033
دستیار و مشاورعالی فرماندهی کل قوا با بیان سیره ممتاز اخلاقی شهیدامیرسپهبد علی صیاد شیرازی گفت: خلق و خو و تفکر شهید صیاد شیرازی بسیجی بود.
خلق و خو و تفکر شهید صیاد شیرازی بسیجی بود
به گزارش  جهان نيوز به نقل از ایرنا، سردارسرلشکرپاسدارسیدیحیی صفوی عصر چهارشنبه درهمایش مردمی تجلیل از امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی افزود: نحوه آشنایی من با این شهید والامقام ارتش اسلام به روزهای اول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در اصفهان بازمی گردد.
وی ادامه داد: شهیدصیاد شیرازی همرزم، همفکر و هم گام من بودند و ما با ایشان رفت و آمد خانوادگی داشتیم همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی کردستان و جنوب کشور در کنار هم با دشمن نبرد کردیم.
دستیار و مشاورعالی فرماندهی کل قوا گفت: من با شهید صیاد شیرازی در رنج ها و مصیبت ها در استراحت و رزم و انجام ماموریت های مختلف روزهای و شب های سختی را سپری کردیم.
سرلشکر صفوی اضافه کرد: انصافا باید شهید صیاد شیرازی را یک انسان برگزیده خدا، یک انسان مطلوب اسلام و قرآن هم در اندیشه و تفکر، هم در اخلاق و رفتار، هم در منش فرماندهی و خرد و دانش نظامی و هم در شجاعت و هم در ارادتمند به ائمه المعصومین(ع) به ویژه حضرت مهدی (عج) و هم در عطوفت و مهربانی معرفی کرد.
وی گفت: شهید صیاد شیرازی یک انسان دلسوز، مومن، مردمدار و مردم یار بود به گونه ای که مردم کردستان و بسیج ها عاشق این امیر سرفراز ارتش اسلام بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *