جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳
وقتی خود ریاست جمهوری نمی‌تواند دروغ ها را باور کند

حذف پرسش و پاسخ جنجالی روحانی از سایت رسمی پرزیدنت +عکس

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 510771
نشست خبر امروز رئیس جمهور با سوال خبرنگار همشهری همراه بود که پاسخ عجیب روحانی در مورد وعده صد روزه حل مشکلات اقتصادی را به همراه داشت. حالا این سوال و پاسخ آن از پایگاه رسمی ریاست جمهوری حذف شده است!
حذف پرسش و پاسخ جنجالی روحانی از سایت رسمی پرزیدنت +عکس
به گزارش جهان نيوز، نشست خبر امروز رئیس جمهور با سوال خبرنگار همشهری همراه بود که پاسخ عجیب روحانی در مورد وعده صد روزه حل مشکلات اقتصادی را به همراه داشت. او گفت هرگز چنین چیزی نگفته و آن را دروغ ساخته پرداخته مخالفان خواند. او حتی به خبرنگار همشهری فرصت نداد تا عین متن سخنان روحانی در برنامه های تلویزیونی را بخواند روحانی گفت خودش می داند چه گفته و چهارسال منتظر پاسخگویی بوده است.
 
از لحظه بیان این جملات رسانه ها و فضای مجازی تحت تاثیر این سوال و جواب قرار گرفت و فیلم و متن سخنان امروز وی در کنار وعده های انتخاباتی چهارسال پیش در زمانه انتخابات قرار گرفت.
 
با گذشت چند ساعت حالا این سوال و پاسخ رئیس جمهور از پایگاه رسمی ریاست جمهوری حذف شده است و از سوال خبرنگار همشهری و پاسخ طولانی روحانی در آن خبری نیست!
 
حذف پاسخ جنجالی روحانی از سایت رسمی پرزیدنت
 
کسانی که این نشست خبری را دیدند به یاد دارند ابراهیم جلالیان خبرنگار همشهری بعد از خبرنگار یورو نیوز و پیش از خبرنگار اعتماد سوال خود را درباره وعده صد روزه مطرح کرد اما همانطور که در تصویر مشاهده می شود اصلا از سوال همشهری خبری نیست. جستجوی کلمه همشهری، دروغ، وعده صد روزه و کلمات مهم آن سوال و جواب در صفحه مربوطه نیز هیچ نتیجه ای ندارد و در متن نشست در پایگاه خبری رسمی اطلاع رسانی ریاست جمهوری پاسخ سوال خبرنگار یورونیوز با سوال خبرنگار اعتماد ادامه یافته است. 
 
حذف پاسخ جنجالی روحانی از سایت رسمی پرزیدنت
 
با وجود بازتاب چنین صحبتهایی در تمام رسانه های رسمی داخلی و خارجی از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی که متعلق به خود دولت است و پخش مستقیم آن از دو شبکه تلویزیون و یک شبکه رادیو معلوم نیست تیم رسانه ای نهاد ریاست جمهوری قصد پنهان کردن چه چیزی را دارند؟

منبع: فردا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
چطور می شود شورای نگهبان این فرد .... را مجدا تائید نماید
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث سر افکندگی و شرمساری است دولتی که دولت قبل را دروغگو می خواند امروز چنین دروغ بزرگی را با جسارت و پررویی بیان می کند.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این دیگه خیلی سیاست مداره .خیلی راحت ... میگه .
تایید صلاحیت ایشان یعنی توهین به همه مردم. این اقا همه مردم را نادان فرض کرده .