پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در نشست خبری:

صد کیلومتر مترو تهران آبروی کشور شده است

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 510770
قربانزاده گفت که عملکرد قالیباف در شهر تهران به روشنی پایبندی به وعده‌ها را تایید می‌کند نمونه اخیر آن همین ۱۰۰ کیلومتر مترو بوده است.
صد کیلومتر مترو تهران آبروی کشور شده است
به گزارش جهان نيوز، حسین قربان زاده دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در نشست خبری  که عصر امروز (دوشنبه 21 فروردین) در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد با بیان اینکه دولت یازدهم به دلیل ضعف و ناکارآمدی فرصت خود را از دست داده، اظهار داشت: بحران اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه را همه می‌بینند و ضعف مدیریت و ناکارآمدی دولت را هم احساس می‌کنند.

وی ادامه داد: افزایش افسارگسیخته بیکاری و تعطیلی و رکود اقتصاد بر کسی پوشیده نیست. بی‌اعتنایی نسبت به قفل‌هایی که بر کسب و کار زده‌شده و انحصار در مشاغل به رغم وجود صدها هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی درد بزرگ جامعه است و همین موضوع کفایت می‌کند که به دنبال تغییر دولت و انتخاب گزینه و دولت مناسب و کارآمد باشیم.
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با اشاره به کاندیدای مورد قبول این حزب، گفت: ما به عنوان جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی معتقدیم گزینه مطلوب اداره کشور با بحران های فعلی، آقای دکتر قالیباف است و ما با هر ترکیبی درخصوص کاندیداها دعوت می کنیم که ایشان در صحنه حضور پیدا و کشور را از این وضعیت نجات دهد.
قربانزاده افزود: چرا که برخلاف دولت حرف و وعده، عملکرد قالیباف در شهر تهران به روشنی پایبندی به وعده ها را تایید می کند نمونه اخیر آن همین صد کیلومتر مترو بوده است و همه تحولات اجتماعی و اقتصادی پایتخت که حالا آبروی نظام جمهوری اسلامی است.
وی در پاسخ به سوالی درباره شرکت یا عدم شرکت قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: حضور یا عدم حضور دکتر قالیباف در انتخابات را باید از خود ایشان سوال کنید من سخنگوی ایشان نیستم با این حال تا آنجایی که بنده مطلع هستم علی رغم رایزنی‌های گسترده و مطالبه دعوتی که شکل گرفته ایشان کماکان به عدم حضور اصرار دارد.
مدیرمسئول روزنامه همشهری همچنین در پاسخ به سوالی درباره چرایی حضور قالیباف در جمنا گفت:جبهه مردمی نیروهای انقلاب با سازوکار مشخص از چند ماه پیش برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی کرد.
قربانزاده تصریح کرد: از آقای دکتر قالیباف هم برای همراهی دعوت کردند اما ایشان از ابتدا تاکید داشتند که من تقاضا و درخواستی برای نامزدی ندارم. دوستان جبهه مردمی نیروهای انقلاب بر اساس لطف و علاقه و باور خود نام ایشان را هم در زمره نامزدها قرار دادند و در مجمع عمومی رای گیری کردند.
مدیر مسئول روزنامه همشهری، گفت: آقای قالیباف بدنبال مجوز گرفتن از جمنا نبود که اگر اینگونه بود ایشان نباید یک روز قبل از رای گیری جمنا مصاحبه می کرد و می‌گفت من درخواست نامزدی ندارم. قطعا برای ایشان کارو تلاش و خدمت به مردم اولویت دارد. البته آقای قالیباف همواره از اتحاد نیروهای انقلاب دفاع کردند و در گذشته هم با اینکه برخی پیمان شکنی کردند ایشان بر انسجام و اتحاد برای حل مشکلات مردم تاکید داشتند.
قربانزاده تصریح کرد:اکنون علاوه بر جمنا دعوت های بسیاری از سوی اقشار مختلف مردم وجود دارد که ایشان تقاضا می کنند که در انتخابات حضور داشته باشند اما تا آنجاییکه بنده مطلع هستم ایشان بر عدم شرکت مصر هستند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *