سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

نقش مهم «ایوانکا ترامپ» در حمله آمریکا به سوریه

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 510767
پیام‌های سرّی "ایوانکا ترامپ" درمتقاعد کردن پدرش برای حمله به سوریه نقش مهمی داشته‌اند.
نقش مهم «ایوانکا ترامپ» در حمله آمریکا به سوریه
به گزارش جهان نيوز، روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" با ارائه گزارشی از افشا شدن پیامهای دیپلماتیک محرمانه، رازهای پنهان در تصمیم ترامپ برای توجیه حمله نظامی به سوریه را فاش کرد. براساس این گزارش، ایوانکا تاثیر قابل توجهی در کاخ سفید و تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز ترامپ دارد.
"کیم داروچ" سفیر انگلیس در واشنگتن در مصاحبه با خبرنگار بخش سیاسی این روزنامه گفت: ترامپ از دیدن تصاویر پخش شده از شبکه های تلویزیونی درمورد حمله شیمیایی به ادلب به ویژه پیام های دخترش ایوانکا به شدت تحت تاثیر قرارگرفت.

داروچ افزود: مواضع دختر ترامپ، تاثیر قابل توجهی در تصمیمات کاخ سفید دارد بطوری که واکنش او در این باره فراتر از حدانتظار بود.

به نوشته ایندیپندنت، پیش از آنکه ترامپ با کارشناسان درباره حمله موشکی به پایگاه نظامی سوریه به وحدت نظر برسد، ایوانکا، پدرش را در مورد ضرورت حمله نظامی به این کشور متقاعد کرده بود.

ایوانکا درباره لزوم حمله نظامی آمریکا به سوریه در توئیتر نوشت: لحظاتی را که در آن به سر می بریم ما را به سوی تصمیماتی سخت فرا می خواند. به پدرم افتخار می کنم چرا که او چنین جنایات هولناکی علیه بشریت را برنمی تابد.
 
منبع: العالم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *