جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سرمربی استقلال اهواز نیامده استعفا داد

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 510733
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از عدم قبول سرمربیگری مسعود نوروزی بعد از یک روز از موافقت او در این سمت خبر داد.
سرمربی استقلال اهواز نیامده استعفا داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ عزیز صادقی در مورد شرایط این روزهای تیم استقلال اهواز گفت: ما در اوایل این هفته تصمیم گرفتیم که کادر فنی تیم را قوی کنیم و در ابتدا با تمام مربیان سابقه‌دار خوزستانی، خضریان، افشین کمایی و... نشست‌هایی داشتیم، اما به دلیل اینکه همه آنها دارای تیم بودند نتوانستند در تیم ما حضور پیدا کنند و در آخر ما با مسعود نوروزی وارد مذاکره شدیم و شرایط کامل باشگاه را برایش شرح دادیم و او هم بزرگوارانه قبول کرد.
صادقی همچنین در مورد عدم قبول سرمربیگری مسعود نوروزی اظهار داشت: روز قبل بر سر تمرین استقلال اهواز، نوروزی حضور پیدا کرد و بعد از دیدن مشکلات تیم از نزدیک، طی تماس تلفنی عدم حضور خود را برای سرمربیگری اعلام کرد. من در اینجا به‌صراحت می‌گویم او مقصر نیست. مقصر تمام این مشکلات من هستم که نمی‌توانم زیرساخت‌های باشگاه را فراهم کنم.
مدیرعامل استقلال اهواز همچنین در مورد مشکلات این تیم افزود: ما واقعاً هیچ‌گونه امکاناتی از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و... نداریم. مسئولان استان هم حاضر نیستند با این تیم ریشه‌دار خوزستانی که سابقه 70 ساله دارد، کمک کنند، به جز حیدری مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خوزستان که همکاری لازم را با ما دارد و قول‌هایی هم به ما داد. مثلاً من دیروز با یکی از ارگان‌های دولتی در رابطه با دادن یک اتوبوس جهت اعزام بازیکنان برای بازی فردا با تیم فجر سپاسی، صحبت کردم که آن‌هم مورد موافقت واقع نشد و در آخر مجبور شدیم با توجه به وضعیت مالی بد باشگاه یک اتوبوس اجاره کنیم. تیم استقلال اهواز حتی زمین تمرین هم ندارد. در اینجا جا دارد از مدیرعامل باشگاه نفت هدایت یزدی تشکر کنم که یک هفته است زمین خود را برای تمرین به ما داده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *