جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
حجت‌الاسلام آشتیانی:

دیدار جبهه مردمی با مراجع در قم

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 510688
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی درباره جلسه این جبهه با علمای قم اظهار داشت: با توجه به برگزاری مجمع ملی و به دلیل محدودیت زمان، امکان هماهنگی آن وجود نداشت و برگزاری آن به بعد از مجمع موکول شد.
دیدار جبهه مردمی با مراجع در قم
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام سیدرضا آشتیانی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی درباره جلسه این جبهه با علمای قم اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار بود این نشست پیش از نشست مجمع ملی در روز پنجشنبه برگزار شود، به دلیل محدودیت زمان، امکان هماهنگی آن وجود نداشت و برگزاری آن به بعد از مجمع موکول شد.
حجت‌الاسلام آشتیانی با بیان اینکه هیأت رئیسه باید درباره زمان حضور در قم تصمیم‌گیری کند، افزود: بعید است در هفته جاری این دیدار صورت گیرد؛ چراکه باید ابتدا سازوکار منظم و هماهنگ شود و ممکن است هفته آینده در هیأت رئیسه بحث و تصمیم‌گیری شود.
وی درباره حضور کاندیداهای جبهه مردمی در دیدار با علما خاطرنشان کرد: بعید است چنین اتفاقی بیفتد و این احتمالاً پس از انتخابات خواهد بود.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: در این برنامه قرار است با برخی از علما و جامعه مدرسین از جمله آیت‌الله یزدی دیدار صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *