جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ماجرای قهر یک نماینده در نشست امروز مجلس

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 510678
طرح سوال از وزیر اقتصاد در مجلس با حاشیه‌هایی همراه بود.
ماجرای قهر یک نماینده در نشست امروز مجلس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ طرح سوال از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره املاک بلوکه شده ایران از سوی دادگاه‌های آمریکا و کانادا در جلسه علنی امروز دوشنبه 21 فروردین با حاشیه‌هایی همراه بود.
در این جلسه کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس برای طرح سوال جواد کریمی‌قدوسی از وزیر اقتصاد پشت تریبون قرار گرفت و سوال را مطرح کرد که علی مطهری نایب رئیس مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت پس از گذشت زمانی به دلخوش تذکر داد که فرصتش برای طرح سوال تمام شده و از وی خواست که خلاصه سوال را مطرح کند، اما دلخوش از این کار امتناع کرد و در پاسخ به مطهری گفت: من هنوز فرصت دارم و باید سوال را کامل بخوانم، اما علی مطهری بر درخواست خود اصرار کرد که در این هنگام دلخوش به نشانه قهر تریبون را قهر کرد.
محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نحوه برخورد علی مطهری با سخنگوی کمیسیون متبوعش برآشفت و به نشانه اعتراض در جایگاه هیئت رئیسه حضور یافت و مراتب اعتراضش را به مطهری اعلام کرد و در همین حال از دلخوش خواست برای ادامه طرح سوال از طیب‌نیا پشت تریبون قرار گیرد، اما دلخوش حاضر به این کار نشد.
علی مطهری که این برخوردها را می‌دید، گفت که ما در مجلس قهر نداریم و نمایندگان نباید قهر کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *