پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پانزده کشته در بمب گذاری پایتخت سومالی

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 510541
در حادثه بمب گذاری توسط گروه تروریستی الشباب بیرون از یک پایگاه نظامی واقع در موگادیشو پایتخت سومالی دست کم ۱۵ نفر کشته شدند.
پانزده کشته در بمب گذاری پایتخت سومالی
به گزارش جهان نيوز به نقل از رویترز، بر اساس اعلام منابع نظامی، در حادثه بمب گذاری توسط گروه تروریستی الشباب بیرون از یک پایگاه نظامی واقع در موگادیشو پایتخت کشور سومالی دست کم ۱۵ نفر کشته شدند.
ارتش سومالی در این باره اعلام کرد که بمب گذاریِ مذکور با هدف ترور یکی از مقامات عالیرتبه ارتش این کشور حین خروج از پایگاه نظامی مذکور به انجام رسید و بر اثر آن دست کم ۱۵ نفر کشته شده و مینی بوس حامل مسافران نیز به کلّی منهدم شده است.
یکی از مقامات ارتش سومالی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد: بیشترِ ۱۵ کشته حادثه انفجار امروز را غیرنظامیان تشکیل می دهند. تا کنون از تعداد کشته شدگان آمار دقیقی در دست نیست. تمام مسافران مینی بوس مذکور از بین رفته اند. همچنین تعدادی از نیروهای امنیتی و سربازان نیز در مکان وقوع این انفجار کشته شده اند.
این در حالیست که یک مقام در دولت سومالی نیز اعلام کرده است که نمی توان آمار دقیقی از کشته شدگان این بمب گذاری منتشر کرد.
گفتنی است، گروه تروریستی «الشباب» در سومالی قریب به ۶ سال است برای براندازی دولت سومالی تلاش می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *