سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۱۶

هاشمی: دم انتخاباتی روی اعصاب مردم راه نروید

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 510525
وزیر بهداشت گفت: کسانی که سطح توقعات مردم را در آن حدی بالا می‌برند که توان کشور در آن نیست، روی اعصاب مردم اثر می‌گذارند. باید توقعات در حد داشته‌ها و شرایط کشور باشد.
هاشمی: دم انتخاباتی روی اعصاب مردم راه نروید
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه همایش روز جهانی سلامت گفت: ما باید اطلاعات مردم را در زمینه افسردگی افزایش دهیم و اجازه دهیم مردم بیشتر راجع به علائم افسردگی بدانند.

وی افزود: تهمت، دروغ، غیبت و اموری که در دین ما جزو گناهان کبیره است همگی افسردگی را به وجود می‌آورند. متأسفانه ما در زمینه کاهش افسردگی تلاش زیادی نکردیم.

وزیر بهداشت گفت: کاهش افسردگی نیاز به یک عزم ملی است، کل ارکان حاکمیت و مردم باید با همکاری یکدیگر در زمینه کاهش افسردگی قدم بردارند این یک حوزه فرهنگی و البته بخشی از آن اقتصادی است. بیکاری، افسردگی را به وجود آورده و آن را تشدید می‌کند.

وی افزود: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید زمانی را به حضور اصحاب علم و صحبت با مردم اختصاص دهند تا مردم راجع‌ به این بیماری بیشتر بدانند و در این صورت است که شرایط بهتری خواهیم داشت.

وزیر بهداشت گفت که بعضی‌ها نمی‌دانند که بیمارند و باید خود را مراجعه کنند. به عنوان مسئول سلامت کشور از همه می‌خواهم به این بخش توجه جدی کنند به خصوص از همه به خصوص رسانه ملی، ائمه جمعه و نویسندگان و همه عزیزان می‌خواهم به این بخش توجه ویژه کنند.

وزیر بهداشت در خصوص انتخابات و افسردگی گفت: انتخابات مانند هر مقوله دیگر می‌توانند باعث آسیب به سلامت مردم شود یا بالعکس عمل کند. کسانی که تخریب، تحقیر می‌کنند و وعده‌ها و گزارشات خلاف‌واقع می‌دهند همگی از کسانی هستند که مردم را ناامید می‌کنند.

وی افزود: افرادی که سطح توقع مردم را بالا می‌برند این افراد نیز روی اعصاب مردم اثر می‌گذارند. باید توجه کنیم که توقعات ما در حد داشته‌ها و شرایط کشور باشد و دم انتخابات روی اعصاب مردم راه نروید.

وزیر بهداشت گفت: متأسفانه در انتخابات الگویمان غربی است، در مناظره‌ها نقد رقبا همگی مانند کشورهای غربی عمل می‌کنیم. بنده امیدوار هستم که متوجه شویم که مسیرمان اسلامی نیست و آسیب‌رسان است.

هاشمی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما برای چکاب به روانپزشک مراجعه می‌کنید و این کار را هر چند وقت یک بار انجام می‌دهید؟ گفت: بله، بنده روانشناس و روان‌پزشک دارم و به آنها مراجعه می‌کنم و از مشورت و راهنمایی آنها سود می‌برم. همیشه در زندگی تمامی افراد اتفاقات و مشکلاتی است که نیاز به مراجعه روانپزشک و روان‌شناس وجود دارد. این کار نه تنها بر خلاف گذشته هیچ بدی و قُبهی و ندارد بلکه یک افتخار و کلاس محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
چهار سال راه رفتن شما رو اعصاب مردم یک طرف، دم انتخاباتی هم که دارید بازم رو اعصاب مردم راه می روید، همون طرف!
Iran, Islamic Republic of
عامل بی عدالتی و افسردگی از افسردگی حرف می زنه
برو عمو
Iran, Islamic Republic of
فعلا که روزنامه های حامی دولت گفته بودند با اجرا نشدن برجام کشور روزی چند میلون دلار ضرر می کند و توقع مردم را از اجرای برجام بالا بردند.
Iran, Islamic Republic of
اینو سال 92 به رئیست میگفتی
کاظم
Iran, Islamic Republic of
قول میدم ۱۰۰ روزه اعصابتو درمان درمان کنم.!
Iran, Islamic Republic of
موقعی که وزرای چند صدمیلیاردی داریم چرامردم نباید توقعشان بالا برود حتما باید همه پولها جیب مدیران نجومی بگیر برود
Iran, Islamic Republic of
دیگه توی این چهار سال اعصابی برای مردم نمونده که روش راه برند
Iran, Islamic Republic of
شما اول براى پرخاشگرى خودت و بقيه وزرا و مسئولان على الخصوص رئيست يه فكرى بكن و نسخه بپيچ بعد براى مردم دل بسوزون!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هر روز روی اعصاب مردم هستند بعد نزدیک انتخابات از اخلاق حرف می زنه؟ البته خود روحانی ذاتا نمیتونه نزدیک انتخابات هم اخلاق را ظاهری حفظ کنه
Canada
پس چرا خودش حقوق پزشکان را با حقوق دکترهای آمریکایی مقایسه میکرد؟ این هاشمی که بلده چرا همکارای خودش را خواب نکرد؟! چرا حقوق نجومی بگیران و دولتی ها در حد داشته‌ها و شرایط کشور نیست؟؟؟ ....خودتی.
Iran, Islamic Republic of
اساسا دولت یازدهم با بدنه مردم چه ارتباطی دارد؟ ارباب و رعیتی؟!!!!
دولت فقط به دنبال جلب رضایت قشر مرفه جامعه بوده و هست... چون خودش از قشر مرفه و بی درد بوده
شاید اگر من هم خانه 50 میلیاردی داشتم چنین خلق و خوی استکباری پیدا میکردم
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر میلیاردر مرفه بی درد پرتبلیغات!
گذشت اون زمانی که مردم را "بی شعور" فرض کنید.
حجت
Iran, Islamic Republic of
اقای قاضی کی بود که وعده داد 100 روزه مشکلات را حل می کند کی بود که وعده مردم را از یارانه بی نیاز می کند کی بود که وعده پاسپورت را چه می کند اما هیچکدام از این وعده ها وفا نشد که بدتر شد اینها همه افسردگی اورده است باعث و بانی این افسردگی را به مردم معرفی کن و ا ز او بخواه که از مردم معذرت بخواهد که موجب افسردگی مردم شده است
Iran, Islamic Republic of
اون روزی که حقوق 300 تا 400 میلیونی برای پزشکان در نظر گرفتی و بیت المال رو باه تاراج دادی باید فکر اعصاب خوردی امروز را هم میکردی وزیر نالایق و غرغرو.
سمیه
Iran, Islamic Republic of
اگه گذاشتم یه دقیقه اینجا بمونی ...................شعور .
شما که ماشااله روی اعصابتان مسلطید . دعا کنید ما هم مثل شما آرام و متین باشیم .
تشکینی
اگه گذاشتم یه دقیقه اینجا بمونی ...................شعور .
شما که ماشااله روی اعصابتان مسلطید . دعا کنید ما هم مثل شما آرام و متین باشیم ما احمدی نژادی هستیم