سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

انتقاد نمایندگان از عملکرد شستا

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 510439
نایب رئیس فراکسیون ولایی از جلسه این فراکسیون با وزیر کار خبر داد و گفت: در این جلسه نمایندگان از بی‌انضباطی حاکم بر شرکت شستا انتقاد کردند.
انتقاد نمایندگان از عملکرد شستا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛
محمد دهقان نایب رئیس فراکسیون ولایی از برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی در سال ۹۶ با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاونان ایشان خبر داد.
نماینده مردم طرقبه و چناران اظهار داشت: در این جلسه که با حضور اکثر اعضای نمایندگان فراکسیون ولایی برگزار شد، وزیر کار گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در راستای ایجاد اشتغال و از میان برداشتن موانع اشتغال ارائه داد و معاونان ایشان نیز برنامه‌های آینده این وزارتخانه برای ایجاد اشتغال را تشریح نمود.
نایب رئیس فراکسیون ولایی اظهار داشت: در این جلسه تعدادی از نمایندگان ضمن انتقاد از برخی بی انضباطی‌های حاکم بر بخش‌هایی از وزارت کار به ویژه شرکت‌های شستا بر ضرورت اهتمام ویژه دولت با محوریت این وزارتخانه جهت ایجاد اشتغال تأکید کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *