پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

حق شناس: احتمال ثبت نام نکردن روحانی وجود دارد

شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب: 510343
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح طلبان باید رخدادهای احتمالی را پیش بینی و پاسخ متناسب با آن را داشته باشند.
به گزارش جهان نيوز، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح طلبان باید رخدادهای احتمالی را پیش بینی و پاسخ متناسب با آن را داشته باشند.
محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون گزینه پوششی در کنار روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 از سوی اصلاح طلبان  اظهار داشت: هنوز جریان اصلاح طلب به نتیجه مشخص نرسیده است، برخی معتقدند که اصلاح طلبان با یک نامزد مشخص و در قالب گرایش اصلاح طلبانِ حضور داشته باشد و حتی نام پوششی را هم برای آن نمی پسندند بلکه معتقدند باید وارد شود و جریان اصلاح طلب را نمایندگی کند.
وی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از احزاب و گروه های اصلاح طلب هم معتقدند بهتر است اصلاح طلبان همچنان پشت سر آقای روحانی قرار بگیرند و برخی دیگر نیز معتقدند در کنار آقای روحانی نامزد دیگری را تحت عنوان نامزد پوششی استفاده شود؛ اما این تصمیمات فعلا نهایی نشده و در روزها و هفته های آینده مشخص تر خواهد شد.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه از لحاظ منطقی مباحثی وجود دارد که نمی‌شود به آنها بی توجه بود ادامه داد: ثبت نام نکردن جناب آقای روحانی و یا حتی ایجاد نشدن یک فضای رقابتی برای وی از سوی نهادهای نظارتی از جمله اتفاقاتی است که احتمال وقوع آنها وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *