کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام رسمی کاندیداتوری آیت الله رئیسی/بدلیل وقوع زمین‌لرزه لازم دانستم در کنار مردم بمانم

17 فروردين 1396 ساعت 9:58


گروه سیاسی جهان نیوز: نماینده حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رسماً اعلام کرد که رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

به گزارش جهان نیوز، سید صولت مرتضوی که به نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، اعلام کرد که، با انصراف از هیئت نظارت بر انتخابات، کاندیداتوری خود را پذیرفت و بنده این را خدمت را شما اعلام می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک برنامه‌های آیت‌الله رییسی اعلام خواهد شد، افزود: بنا به درخواست‌های متعدد ایشان رسما پذیرش داوطلبی خود را اعلام کرده و گفتند ما این موضوع را ابلاغ کنیم.

همچنین، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که یکی از 10 کاندیدای انتخاب شده در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بود، به دلیل وقوع زلزله در مشهد و نیاز استان خراسان رضوی به کمک‌های آستان قدس رضوی به فرآیند امدادرسانی، نتوانسته که در دومین مجمع عمومی که هم‌اکنون در حال برگزاری است، حضور یابد.


وی در پیامی که حجت‌الاسلام رحیمیان آن را قرائت کرده است، اعلام کرده که، "قصد بنده حضور در این جلسه بود که به دلیل زلزله مشهد ضرورت دیدم در جمع مردم متدین مشهد حضور یابم. مراتب تشکر خود را ازحسن اعتماد جبهه اعلام می‌کنم و امیدوارم به زودی توفیق دیدار دوستان را پیدا کنم."


کد مطلب: 509956

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/509956/اعلام-رسمی-کاندیداتوری-آیت-الله-رئیسی-بدلیل-وقوع-زمین-لرزه-لازم-دانستم-کنار-مردم-بمانم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com