شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

گفت و شنود در خصوص نامزد سایه

پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 509932
وقتی خود رئیس‌جمهور نتواند از عملکرد دولتش دفاع کند، از دست نامزدهای سایه و ضربه‌گیر و موازی و اینجور چیزها چه کاری ساخته است؟ تازه مگر این سایه‌ها خودشان حامی و عضو همین دولت نبوده‌اند؟!
گفت و شنود  در خصوص نامزد سایه
به گزارش جهان نيوز، گفت و شنود روزنامه کیهان در خصوص "نامزد سایه" را در ادامه می خوانید:

گفت: «نامزد سایه» و «نامزد ضربه‌گیر» ! و «نامزد موازی»‌ ! که این روزها مدعیان اصلاحات از آن یاد می‌کنند و اصرار دارند که در انتخابات ریاست‌جمهوری چند تا از این نامزدها داشته باشند، یعنی چی؟

گفتم: در یک کلمه یعنی نامزد تقلبی! یعنی اینها نامزد واقعی نیستند!
گفت: پس برای چه قرار است نامزد شوند؟!

گفتم: برای اینکه در مناظره‌های تلویزیونی از عملکرد دولت یازدهم دفاع کنند. چون معتقدند آقای روحانی به علت کارنامه ناموفقی که دارد نمی‌تواند از عملکرد خود دفاع کند!

 گفت: خب! وقتی خود رئیس‌جمهور نتواند از عملکرد دولتش دفاع کند، از دست نامزدهای سایه و ضربه‌گیر و موازی و اینجور چیزها چه کاری ساخته است؟ تازه مگر این سایه‌ها خودشان حامی و عضو همین دولت نبوده‌اند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! دو نفر رفته بودند شکار، یکی از آنها به طرف یک شیر شلیک کرد که به شیر نخورد و شیر به آنها حمله کرد، آن که شلیک کرده بود رفت بالای درخت و به رفیقش گفت؛ بیا بالا، خطرناکه! رفیقش گفت؛ چرا خطرناکه؟ به من چه ربطی داره؟ مگه من شلیک کردم؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *