پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
ضرغامی:

تا نظر نهایی جمنا از تبلیغ اینجانب خودداری کنید

در حال حاضر ستادی تشکیل ندادم
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب: 509696
ضرغامی تاکید کرد: تا اظهارنظر نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) از تبلیغ اینجانب بعنوان کاندیدای اصلح و برتر جداً خودداری فرمایید.
تا نظر نهایی جمنا از تبلیغ اینجانب خودداری کنید
به گزارش جهان نيوز، سید عزت الله ضرغامی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در کامال تلگرامی اش نوشت:پس از اعلام آمادگی برای نامزدی انتخابات ۹۶، به شیوه‌های مختلف مورد محبت و ابراز علاقه شما عزیزان قرار گرفتم که بدینوسلیه صمیمانه تشکر می‌کنم.
اینجانب در حال حاضر نه ستادی تشکیل داده‌ام و نه کمپینی راه‌اندازی کرده‌ام. تنها امکان رسانه‌ای من سایت شخصی، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی است که مثل گذشته نقطه نظرات خودم را از طریق آنها منتشر می‌کنم.
در پاسخ به همه‌ی عزیزانی که با تماس‌های خود نحوه فعالیت در ستاد اینجانب را سؤال می‌کنند عرض می‌کنم که یکی از روش‌های مؤثر و بدون هزینه، اقدامات ایجابی و مثبت و سازنده در فضای مجازی، آن هم با رعایت قوانین و مقررات رسمی کشور است.
خاضعانه می‌خواهم از غلو و اغراق در بیان ویژگی‌های فردی و مدیریتی اینجانب پرهیز کرده و تا اظهارنظر نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) از تبلیغ اینجانب بعنوان کاندیدای اصلح و برتر جداً خودداری فرمایید.
التزام به اخلاق سیاسی سرلوحه شعارهایم است و علاقمندم از ابتدای ورود به عرصه انتخابات به طور شفاف مبلغ و مروج این سیاست باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *