جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۷
اندر احوالات مجموعه تحت مدیریت «مجری مشهور»

«به خوشگلی همسرت چه نمره‌ای میدی؟!»/تبلیغ علنی بی غیرتی!

دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 509549
روزهای گذشته ویدیویی در فضای مجازی از مجموعه تحت مدیریت مجری مشهور منتشر شد که فارغ از زردبازی های مرسوم با برخی رفتارهای خلاف عرف و ضد خانواده هم همراه بود. مسئله ای که واکنش بسیاری را به همراه داشت. اتفاقی که البته توسط برخی نیروهای صدا و سیما هم رقم خورده است.
«به خوشگلی همسرت چه نمره‌ای میدی؟!»/تبلیغ علنی بی غیرتی!
به گزارش جهان نيوز، در روزهای گذشته شاهد پخش ویدیو های عجیبی در شبکه های اجتماعی هستیم که به جرأت می توان گفت مرز های ابتذال را جا به جا کرده و واکنش های منفی متعددی را در این مدت به همراه داشته است. ویدیو هایی که توسط یکی از کانال های مشهور آپارات که اتفاقاً مدیریت آن را مجری مشهور تلوزیون به عهده دارد ساخته شده اند.

 در یکی از این ویدیو ها شاهد هستیم که مجری در گفتگو با یک زوج از خانمی که مقابلش نشسته در مورد عشق به یک بازیگر مرد می پرسد و اینکه اگر همزمان این بازیگر و همسر فعلی او پیشنهاد ازدواج می دادند به کدامیک پاسخ مثبت می داد.
اگر چه انتشار این ویدیو موجی از انتقادات را به سوی سازندگان آن روانه کرد اما همین گروه در روز های اخیر بار دیگر ویدیویی از همین جنس در فضای مجازی متشر کردند. با این تفاوت که این بار مصاحبه کننده در اقدامی عجیب و قبح شکنانه با یک مرد در خصوص زیبایی همسرش در حضور او سؤال می کند و می خواهد که وی به آن نمره دهد.
البته ویدیوهایی از این دست و محتواهایی نه چندان قابل قبول پیش از این هم از این گروه برنامه ساز اینترنتی که مدیریت آن را «م.ح» مجری باسابقه تلویزیون به عهده دارد منتشر شده اما اکثر آن ها به دلیل اینکه صرفاً محتوایی سبک و زرد داشته اند در خور اهمیت نبودند. 

 
اگرچه پیش از این «م.ح» به دلایلی نظیر انتشار همین ویدیو ها در رسانه اش ممنوع التصویر بود اما ابتدای سال جدید دوباره این فرصت را پیدا کرد تا در تلویزیون برنامه اجرا کند. 
 
نکته عجیب تر در مورد این ویدیو اجرای آن توسط یکی از مجریان تلویزیون است. کسی که پیش از این به واسطه تولید و اجرای برنامه «شوک» شهرت یافت اکنون مسئولیت انجام این گفتگو های عجیب را به عهده گرفته است. 
فارغ از اینکه این سازندگان این کلیپ شأنی فراتر از این زردبازی ها برای خود و مجموعه ای که دارند قائل نیستند سؤال جدی اینجاست که چرا نظارت بر محتوا های منتشر شده در فضای مجازی تا این حد پایین آمده که عده ای به راحتی این امکان را پیدا می کنند که این رفتار های ضد فرهنگی را انجام دهند.
 
با توجه به این که نمی توان برای برخی از این زردبازی ها انتهایی را تصور کرد و البته سازمان صدا و سیما هم حساسیتی روی نیروهای این چنینی ندارد این خطر احساس می شود که پای برخی از این مدل برنامه سازی ها به تلویزیون هم باز شود و آن زمان دیگر برای جلوگیری از این رفتار ها قدری دیر خواهد بود. اتفاقی که باید نهاد های نظارتی از الآن برای آن تدبیری اتخاذ کنند. 

منبع: رجا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عدم خلاقیت و ضعف ایمان، باعث می شود فرد هر کاری بکند تا دیده شود
Iran, Islamic Republic of
غیرت!!!!!!!!!!!!!!
...و آخر الزمان اینک ...
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای یه عده بی غیرت بی ...،لازم نیس ......فیلم بگیرید پخش کنید..
Iran, Islamic Republic of
.... بر سرشون کنم
Iran, Islamic Republic of
از نشانه های دوره آخرالزمان؛
مردان و زنان آخرالزّمانی، دچار نوعی "قحط غیرت" می شوند تا جایی که در دفاع از کیان عفّت و نجابت خانواده های خود دچار نوعی بی حسّی و بی میلی می گردند .....
محمد
Iran, Islamic Republic of
مشکل امروز جامعه ما آدم های تازه به دوران رسیده است.

یا رب مباد گدا معتبر شود. هیچکدوم از مصاحبه شونده و مصاحبه کننده از خانواده ریشه دار نیستند. تازه به دوران رسیدگی مشکل ما در سیاست، حجاب و ...
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیمای جمهوری اسلامی به چه حقی این آدمهای بی غریت و بی ناموس رو در تلویزیون راه میدهد؟!
Iran, Islamic Republic of
مشكل بي غيرتي برخي افراد درجامعه نيست، اينكه براي همه مشهوداست. مشكل بي غيرتي وبي تعهدي برخي از مسئولين سيماي جمهوري اسلامي است كه به فرموده امام (دانشگاه انسان سازي)بايدباشد... ميبينند وبالبخند عبور ميكنند و...
اف برغيرتتان...
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
در نظر سنجی از برنامه های صدا وسیما در تعطیلات نوروز فقط چهار درصد مردم از عملکرد تلویزیون راضی بودند.
Iran, Islamic Republic of
این نظر سنجی رو کی انجام داده! البته بنده از منافقین و نفوذی های فتنه گر داخل تلویزیون متنفرم
Iran, Islamic Republic of
داره یواش یواش کار از کار میگذره و گام به گام داریم وارد میدانهای ممنوعه میشویم شما همین سیما را ببینید بااین داستانهای انتخاب مجری و طناز و جوک و بیمزه بازی و دورهم جمع کردن عده ای در دورهمی و خندوانه که داره بکل برنامه ها و کانالهای سیما مثل برق سرایت میکنه ؟؟ چه توقعی دارید !!!رئیس جمهور با چندنفر عکس سلفی با لباس ورزشی میگیرد . فلان نقاد راست یادروغ عکس خانوادگی اش ؟؟ مهمانی های نوشابه باز کنی خوانندگان سیما در قشم و کیش و برنامه ها ؟؟ افتضاح را دارد سیما راهنمائی میکند !!
Iran, Islamic Republic of
نظارت و نبود قانون درست داره فاجعه مدنی ببار میباره
....
علی
Iran, Islamic Republic of
شما بهتر است فکری به حال خود کنید ودر کار دیگران دخالت نکنید.................................................
Iran, Islamic Republic of
اینا غیرت را چیز مسخره ای میدونن اما نمیدونم چرا بی غیرت را فحش میدونن و بابتش از فلان روزنامه شاکی میشن!
Iran, Islamic Republic of
این جماعت به شدت ضد زن هستن و میخان القا کنن که ارزش یک زن به زیباییش است و به عبارتی زن را کالا میدونن!
خانم های بازیگر و مجریمون هم فقط ژست فمنیستی دارن و در حالیکه مثل کالا خودشان را رنگ کردن از پارک دوبل زنان یا زنان زندانی حمایت میکنن! انگار که مساله زنان پارک دوبل و جرم کردن است.
فمنیست هایی که حتی طرز فکر مستقل ندارن و بعد ا زدواج و طلاق باتوجه به طرز فکره شوهر جدید یا قدیم حرف میزنن
Iran, Islamic Republic of
میگن در خونه را ببند تا دزد نیاد. وضع ما هم همینه وقتی ارگان های نظارتی توی چرت هستند اوضاع همینه
Iran, Islamic Republic of
به هر حال توی هر مملکتی افکار انحرافی زیاده چرا نظام ما راه را برای تبلیغ فساد این افراد باز میگذاره. در جمعیت هشتاد میلیونی وجود افراد فاسد ولی با روابط عمومی بالا و سرمایه و... عجیب نیست ولی بی عرضگی ارگان های نظارتی عجیب است