جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور

پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 509180
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ، آخرین وضعیت ترافیکی راه های مواصلاتی کشور را برای امروز پنجشنبه اعلام کرد.
آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، برابر آخرین اخبار دریافتی، محور مشهد-چناران در استان خراسان رضوی دارای بارش باران و باند جنوب به شمال محور کرج-چالوس، دارای ترافیک پرحجم است.
طبق این گزارش ، محورهای شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و محور بویر احمد و شیراز-جهرم در استان فارس، مسدود گزارش شده است.
این گزارش، محورهای فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان را نیز مسدود اعلام کرده است.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *