پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۶

اگر روحانی رئیس جمهور نمی‌شد ایران سقوط می‌کرد!

چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 509069
اگر روحانی رئیس جمهور نمی‌شد ایران سقوط می‌کرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرقف محمدجواد حق شناس، عضو شورای مرکزی حزب اصلاح طلب اعتماد ملی، در بخشی از میزگرد سیاسی روزنامه دولتی ایران که در سالنامه نوروزی این مطبوعه چاپ شده، اظهار کرده است:

«آنچه روحانی (در سال 92) تحویل گرفت، کشوری در حال سقوط و مخروبه بود»!
*چند هفته قبل و در سال 95 نیز اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور روحانی طی اظهاراتی پس از سه و نیم سال عملکرد دولت آقای روحانی اینطور گفته بود که کشور در «شرایط تهِ درّه» است و دولت فقط کمی از ته درّه بالاتر آمده!
در دولت سابق نیز یکی از مدیران اقتصادی کشور اظهار کرده بود که ایران در «شرایط شعب ابی طالب» قرار دارد.

این سیاه نمایی ها نه تنها با واقعیات کشور منطق نبوده و نیست بلکه دولت سابق و حتی دولت فعلی را متأُسفانه با چالش های بزرگی مواجه کرد.

کما اینکه همین رفتارها و یا گفته های دیگری مثل «خزانه خالیست»، « حل مشکل آب خوردن»، «اقتصاد ایران غارت زده است»، «تحریم های آمریکا ایران را فلج کرد» و... بود که از ابتدای روی کار آمدن دولت آقای روحانی تاکنون ادامه پیدا کرد و هم اکنون دولت یازدهم را با حجم عظیمی از مطالبات مختلف مواجه کرده است به گونه ای که هیچ راه گریزی از آنها نیست.

ستاد مشترک اعتدال و اصلاح طلبان تصور می کردند که با این سیاه نمایی ها زمینه برای مدیریت افکار عمومی و 2 دوره ای شدن دولت یازدهم فراهم می شود اما متأسفانه از آنجا که بر سر شاخه نشسته و بن می بریدند؛ به خاک سیاه نشستند و امروز به جایی رسیده اند که دولت حتی مجبور است در قبال پدیده های طبیعی هم پاسخگوی افکار عمومی باشد و یا سمپات هایش در یک بازی شکست خورده اینطور به مردم بگویند که آقای روحانی اساساً از قِبَل برجام، هیچ وعده خاصی به مردم نداده است...

در اشاره به غلط بودن اظهارات ضد امنیتی حق شناس مبنی بر اینکه ایران اسلامی در سال 92 در حال سقوط بوده است همین بس که اولاً هیچ گزاره مستندی در اقتصاد یا امنیت، چنین ادعایی را تأیید نمی کند، ایران اسلامی در سال 92 جزو 20 اقتصاد بزرگ جهان بوده است و بسیاری از شاخص های اقتصادی در آن روزها نیز بهتر از ایام فعلی بوده است.

گفتنیست، ادعای منسوخ شده اصلاح طلبان مبنی بر اینکه روی کار آمدن آقای روحانی در سال 92، خطر جنگ را هم از ایران رفع کرده است، ادعای صحیحی نبوده و هیچیک از اخبار مستند چنین رخدادی را تأیید نمی کنند.
کما اینکه اخبار مستند، ادعاهای دیگر اصلاح طلبان مثل «تقلب» در سال 88 و یا «اعطای هزاران بورسیه غیر قانونی» را هم تأیید نکردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابت حرف مفت که مالیات گرفته نمی شود کی به کیه تو این اوضاع و احوال "دوران روحانی مچکریم"! بابا ایران که هیچ اصلا اگر روحانی نمی آمد بغداد و دمشق و صنعا و بیروت و... سقوط می کردند!!! و الان تهران پایتخت داعش بود!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
این حرفها با توجه به نزدیکی انتخابات عادی هست که بادمجون درو قاب چینا وارد عمل بشن
مثبت
Iran, Islamic Republic of
اینا آدم را یاد گلام در کارتون گالیور میندازن که همش میگفت: من میدونم
من میدونم اگه روحانی نبود جنگ میشد
من میدونم اگه روحان نبود ونزوئلا و کره شمالی میشدیم
من میدونم اگه روحانی نبود دلار 10 تومان میشد
من میدونم اگه روحانی نبو کشور سقوط میکرد
غلامرضاقهرمانی
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها اگر حرف نزنند، می گویند که لال اند.
Iran, Islamic Republic of
کلا قاموس کلمات افساد طلبها با مردم عادی فرق داره...
چیزی که مردم بهش میگن خیانت از نظر اونها خدمت بلکه خوش خدمتی است البته برای آمریکا
چیزی که مردم بهش میگن وطن فروشی اونها میگن تعامل با جهان
محمد
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبو خوب اومدی
مجید
Iran, Islamic Republic of
با سلام نمی دونم چی بگم تا دلم خنک بشه.
واقعا وقتی همچنین ادمهای ترسو و بزدلی تو مملکت وجود دارد!! لازمب ه دشمن نیست.!!
دوم اینها همه نقشه مظلوم نمایی برا این ....تا به مردم القا کنند ببینید روحانی سایه جنک رو از سر این ممملکت برداشت. دیدید با بتون فاتحه همه چیز رو خوند!!و................
علی
Australia
سلام
بخدا گوشهای ما دراز نیست .
Iran, Islamic Republic of
آقای اصلاح طلب اصلا همه بدن فقط شما خوبی! شما درست می گی عزیزم! خوب بود خیالت راحت شد. ولی این را بدان انشالله به حول و قوه الهی و با هشیاری و بیداری مردم در 29 اردیبهشت 96 اتفاق دیگرخواهد افتاد.
Iran, Islamic Republic of
کاشکی بجای حرف زدن ....می شدی وگرنه ادعا میکردی اگر روحانی نبود انقلاب هم پیروز نمی شد
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
در هیچ دوره ای از انقلاب، ایران به اندازه دوران روحانی سقوط نکرده و عزت و احترامش لگد مال آدمهای پست نظیر شاه بی بته عربستان و حاکم جیبوتی و نظیر اینها نشده بود.
نزدیک 500 شهید حج و زانو زدن ظریف مقابل شاه کویت برای گدایی چند دقیقه وقت ملاقات با ملخ خورها.
تجاوز به دو جوان در جده و وادادگی محض دولت ...
به باد فنا رفتن تمام دستاوردهای هسته ای در مقابل دستاورد هیچ!!!
و هزاران فلاکت و بدبختی دیگر...
ای ناقلا
Iran, Islamic Republic of
ناقلا راستش رو بگو چند گرفتی تعریف کنی ؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عرضه کارنداشتند حالا دنبال دور کردن ذهن مردم از بی عرضگیشان هستند
Iran, Islamic Republic of
بالاخره این دولت فخیمه کلید به دست و عاشق کدخدا پرونده اش تا چند ماه دیگر بسته میشود. شاید از افکار عمومی و ساختارهای عدالت محور با فریب و کلک در بروند ، اما از دادگاه عدل الهی نمیتوانند در بروند.
باید پاسخگوی از بین بردن آبروی کشور و ملت مسلمان ایران باشند
باید پاسخگوی کدخدا محوری باشند (چه بسا اگر کدخدا تو زرد از آب درنمیاد الان باید با بچه های کدخدا مثل صهیونیسم و ... هم از در دوستی درمیامدیم)
باید پاسخگوی بتن ریزی هایی باشند که بر خون شهدای هسته ایی و علمی و بعد حقوق ملت مسلمان ایران و در نهایت بیت المالی که از بین رفت باشند
Iran, Islamic Republic of
...