جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

مهمترین حربه‌های دشمن برای انتخابات ۹۶ چیست؟

چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 509068
مانور دشمن در این زمینه به کم‌کاری‌ها در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باز می‌گردد و با وجود نیاز مفرط کشور به اجرای این سیاست‌ها، در سال اقتصاد مقاومتی آنچنان عملکرد خوبی از سوی مسئولان ارائه نشد.
مهمترین حربه‌های دشمن برای انتخابات ۹۶ چیست؟
فرمانده سابق سپاه استانهای یزد و هرمزگان مهمترین حربه های دشمن برای انتخابات ۹۶ را بیان کرد.

به گزارش جهان نيوز محمد صالح جوکار فرمانده سابق سپاه استانهای یزد و هرمزگان و عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه انتخابات و مبارزات انتخاباتی از نظر نظام سلطه، تلاش برای زیر سؤال بردن اصل کارآمدی نظام است تا ضعف‌های کشور به شکل ‌اغراق‌آمیز و حداکثری به پای ناکارآمدی جمهوری اسلامی نوشته شود، اظهار کرد: آنها سعی می کنند با ایجاد احساس ناامیدی در رای دهندگان، مانع حضور حداکثری مردم در پای صندوق آرا شوند. 

وی با بیان اینکه موضوع "تحریم انتخابات" که همه ساله با نزدیک شدن به موعد انتخابات، شاهد آن هستیم از حربه های همیشگی دشمنان انقلاب است، عنوان کرد: گره زدن حل مشکلات کشور به برقراری با رابطه با آمریکا از دیگر مواردی است که دشمن تلاش دارد تا ورشکستگی ادعایی اقتصاد ایران را به قدرت تحریم‌های آمریکا نسبت داده و تأکید کند که در صورت دست کشیدن انقلاب اسلامی از مقاومت و احکام اسلامی برای رعایت به اصطلاح "حقوق بشر" گشایش‌های اقتصادی و بین‌المللی ایجاد خواهد شد. 

جوکار تاکید کرد: مانور دشمن در این زمینه به کم‌کاری‌ها در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باز می‌گردد و با وجود نیاز مفرط کشور به اجرای این سیاست‌ها، در سال اقتصاد مقاومتی آنچنان عملکرد خوبی از سوی مسئولان ارائه نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"مهمترین حربه‌های دشمن برای انتخابات ۹۶ چیست"
به نظر شماهمين كارهائي كه رئيس دولت نهم و دهم مي كند نيست ؟؟