پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۲

امیدواریم ریاست جمهوری روحانی ۴ ساله باشد

سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 509032
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان این که امیدواریم دوران ریاست جمهوری روحانی چهار ساله باشد، گفت: دکتر روحانی به هیچ یک از ۴۴۶ وعده انتخاباتی خود عمل نکرد.
امیدواریم ریاست جمهوری روحانی ۴ ساله باشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهرمحمدمهدی زاهدی عصر سه‌شنبه در نشست خبری که به میزبانی خبرگزاری فارس گلستان برگزار شد، به سؤالات خبرنگاران پیرامون فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پاسخ داد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در استان‌ها هم تشکیل‌شده است حرکت کارآمدی بوده و در تاریخ ۱۷ فروردین طی برگزاری نشستی پنج نفر به‌عنوان کاندیدای نهایی ریاست جمهوری انتخاب می‌شود و من هم تابع تصمیمات جمنا هستم.
زاهدی گفت: تصمیمات جمنا تصمیماتی است که نظر اقشار مختلف را دربرمی گیرد و یک پشتوانه مردمی جدی را به همراه دارد.
وی تصریح کرد: حرکت جمنا حرکتی مدیریت و مهندسی‌ شده است و افرادی که عضو این جبهه هستند تعهدی اخلاقی به این جبهه دارند و امیدوارم درنهایت این حرکت منجر به پیروزی نیروهای انقلابی شود تا مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی موجود در کشور با مدیریت کارآمد و انقلابی برطرف شود.
رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی چهار ساله باشد، گفت: در طیف مقابل برخی‎ها اصرار به کاندید شدن آقای روحانی رئیس‌جمهور فعلی رادارند اما با نظرسنجی انجام‌شده  و نه بزرگی که ملت به دولت فعلی داده‌اند عده‌ای مخالف کاندید شدن آقای روحانی و به دنبال  معرفی گزینه جدید هستند.
زاهدی در رابطه با عکسی که چندی پیش از ریاست‌جمهور در فضای مجازی منتشر شد، افزود: متأسفانه از سوی برخی افراد رفتارهای پوپولیستی را مشاهده می‌کنیم که زیبنده دولت جمهوری اسلامی نیست.
وی بابیان اینکه کارآمد نبودن دولت و تفکر فریبکارانه پوپولیستی جایی در دین و مذهب ایرانی ندارد، تصریح کرد: ایرانی‎ها به جوانمردی و بااخلاق بودن معروف هستند و برخی از این رفتارها تنها برای بقاء در قدرت است.
۴۴۶ وعده دولت عملی نشد
رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از وعده‎های داده‌شده دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوره گذشته گفت: ۴۴۶ وعده از سوی دولت در حوزه مختلف داده شد مانند برگرداندن ارزش به ریال و پاسپورت ایرانی که امروز شاهدیم هیچ‌کدام یک از آن‌ها  محقق نشده است.
زاهدی اظهار کرد: دکتر روحانی گفتند که سانتریفیوژ‎ها باید بچرخد تا زندگی مردم هم بچرخد اما امروز شاهدیم نه‌تنها فعالیت سانتریفیوژ‎ها در برخی مراکز ما نمی‌چرخد بلکه قلب اراک سیمان گرفته‌شده و فوردو به حالت نیمه تعطیل درآمده است.
وی بابیان اینکه بیکاری در گلستان بیشتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: شاهدیم در گلستان صنعت کشت پنبه که در روزگارهای گذشته پررونق بوده و به ۱۵۰هزار هکتار می‌رسید  اکنون تنها به ۱۰ درصد رسیده و صنعت نساجی از بین رفته است.
رئیس گروه آموزش عالی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بود صنعت گردشگری توسعه یابد و سالانه ۱۰ میلیون گردشگر وارد کشور شود، بررسی کنید  ببینید گلستان چه سهمی از این ۱۰ میلیون گردشگر داشته و آیا وعده‌هایی که در رابطه با قطب گردشگری شدن آشوراده داده‌شده بود به کجا رسیده است.
مردم نسبت به اصلاحات بدبین شده اند
زاهدی تصریح کرد: ازآنجایی‌که دولت آقای روحانی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند مردم نسبت به جبهه اصلاحات بدبین شده‌اند و باورشان را ازدست‌داده‌اند.
وی در رابطه با وضعیت پتروشیمی در گلستان گفت: پتروشیمی در گلستان ۹۳ هزار سهام‌دار دارد که بیش از هشت سال از کلید خوردن آن می‌گذرد و قرار بود تا پایان این دولت به بهره‌برداری برسد که تاکنون محقق نشده است.
زاهدی اظهار کرد: دولت بیش از ۱۵۹ وعده اقتصادی در طول انتخابات ریاست جمهوری داشته که نتوانسته آن‌ها را محقق کند و رهبری بارها فرمودند وقتی نمی‌توانید وعده‌ای را عملی کنید به مردم قول ندهید.
 رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار قاچاق در کشور گفت: ما با ۲۰ میلیون دلار کالای قاچاق، برای بیگانگان شغل ایجاد کردیم و قاچاق کالا موجب بیکاری در جامعه ما شده است.
وی بابیان اینکه دولت در مسائل بسیاری ازجمله مذاکرات هسته‌ای و حقوق نجومی شفاف‌سازی نکرده است، گفت: هر زمان دولت در مسئله‌ای با مشکلی مواجه شد توپ را در زمین دولت قبلی انداخت و این در حالی است که به هیچ‌کدام از وعده‌های خود عمل‌نکرده است.
زاهدی در رابطه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در انتخابات گفت: شاهدیم اصلاح‌طلبان از این ظرفیت به‌خوبی در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که البته باید گفت ما هم در فضای مجازی پایگاه‎هایی داریم که روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر به آن‌ها مراجعه می‎کنند.
وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: وقتی صحبت از اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود یعنی درون‌زایی و برون‌گرایی که هر دو در چهارچوب دانش و اقتصاد دانش‌بنیان مطرح می‌شود.
زاهدی گفت: ما باید از تمام ظرفیت کشور ازجمله منابع انسانی متخصص، ماهر و خلاق بهره ببریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انچه خدا خواهد می شود نه انچه من می خواهم روحانی شخصیت ارزنده ای است سابقه قبل انتخاب و بعد از انقلاب وزمان جنگ بعد از جنگ ..
Iran, Islamic Republic of
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر آنکه خودشان بخواهند .