چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ادامه روند نزولی محبوبیت ترامپ

سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 508993
ناکامی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تصویب قانون جایگزین اوباماکر موجب شده است تا روند نزولی محبوبیت وی همچنان ادامه داشته باشد.
ادامه روند نزولی محبوبیت ترامپ
 به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد که میزان محبوبیت دونالد ترامپ در بین جوانان آمریکایی به کمتر از 36 درصد رسیده و بیش از 577 درصد آمریکایی ها نیز از عملکرد ترامپ ناراضی هستند.
این نظرسنجی طی روزهای 24 تا 26 مارس انجام شده است. به نظر می رسد ناکامی ترامپ در تصویب قانون جایگزین اوباماکر تاثیر زیادی بر افت شدید محبوبیت رئیس جمهور آمریکا داشته است.
افزایش مخالفت نمایندگان جمهوریخواه با طرح پیشنهادی ترامپ موجب شد تا پل رایان رئیس کنگره آمریکا روز جمعه رای گیری درباره این طرح جایگزین اوباماکر را لغو کند.
در نظرسنجی 10 روز قبل موسسه گالوپ، میزان محبوبیت ترامپ به کمتر از 37 درصد رسیده بود. بالاترین محبوبیت ترامپ 46 درصد بوده که تنها چند روز پس از برگزاری مراسم تحلیف در 20 ژانویه ثبت شده است.
میزان رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد ترامپ در دو ماه اخیر به طور میانگین به کمتر از 42 درصد رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *