سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

مسی ۲ تا ۴ جلسه محروم می‌شود

سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 508992
کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دلیل توهین به کمک داور، ۲ تا ۴ جلسه از همراهی این تیم محروم خواهد شد.
مسی ۲ تا ۴ جلسه محروم می‌شود
 به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد در حال بررسی رفتار لیونل مسی در دیدار تیم ملی آرژانتین برابر شیلی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 است. طبق این بیانیه، فوق‌ستاره بارسلونا به دلیل توهین به کمک‌داور بازی موردنظر ممکن است از 2 تا 4 جلسه از همراهی آلبی‌سلسته محروم شود.
در گزارش اولیه ساندرو ریچی، داور برزیلی دیدار تیم‌های آرژانتین و شیلی اشاره‌ای به دشنام‌هایی که از دهان مسی بیرون آمده، نشده است، اما در گزارش تکمیلی وی احتمالاً به این موارد اشاره خواهد شد که این می‌تواند برای لئو گران تمام شود.
مسی در پایان بازی با شیلی که به برتری یک بر صفر آلبی‌سلسته انجامید، ضمن اعتراض به کمک داور و استفاده از الفاظ نامناسب، حاضر به دست دادن با وی نشد.
با این شرایط انتظار می‌رود مسی بازی بامداد فردا (چهارشنبه)‌ تیم ملی آرژانتین مقابل بولیوی را از دست بدهد و اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد او بازی بعدی این تیم مقابل اروگوئه را از دست خواهد داد.
شاگردان ادواردو بائوسا در حال حاضر با 22 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارند. تیم‌های برزیل و اروگوئه در این جدول به ترتیب با 30 و 23 در مکان‌های اول و دوم هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *