سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

پرداخت قسط دوم بدهی‌های تراکتور به تونی و ویلا

سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 508980
مسئولان تراکتورسازی که با وعده پرداخت اقساطی بدهی تونی اولیویرا و ژائو ویلا، رضایت سرمربی و بازیکن خود را جلب کرده بودند دومین قسط بدهی خود را پرداخت کردند.
پرداخت قسط دوم بدهی‌های تراکتور به تونی و ویلا
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم پس از توافق باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا و ژائو ویلا برای پرداخت اقساطی بدهی‌های این باشگاه در سال گذشته و واریز پیش‌پرداخت و قسط اول در سال 95، قسط دوم بدهی‌های مربوط به سرمربی و بازیکن سابق تراکتورسازی پرداخت شد.
بدین ترتیب روز گذشته باشگاه تراکتورسازی بر اساس توافق صورت گرفته قسط دوم این بدهی را پرداخت کرد تا بدهی‌های سرخ پوشان تبریزی در مسیر کاهش پیش برود و وعده‌های باشگاه تبریزی به خارجی‌های سابق خود تحقق یابد.
با توجه به حکم فیفا، در صورت ناتوانی تراکتورسازی در جلب رضایت تونی اولیویرا و ژائو ویلا، تراکتورسازی با خطر کسر امتیاز مواجه بود که این خطر با وساطت امیر قلعه‌نویی و توافق میان باشگاه تراکتورسازی با وکیل سرمربی و بازیکن سابق تراکتور برطرف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *