پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

15 درصد نامزدهای انتخابات این استان بیکار هستند!

سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۲
کد مطلب: 508951
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین مشخصات ثبت شده از نامزدهای پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان, اظهارداشت: از مجموع چهار هزار و ۶۳۲ نفر ۷۱۰ نفر بیش از ۱۵ درصد نامزدهای این انتخابات فاقد شغل بوده و بیکار هستند.
15 درصد نامزدهای انتخابات این استان بیکار هستند!
 به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا" فتاح محمدی" گفت: از مجموع نهایی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و ۹۲۲ نفر دارای شغل هستند.
وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۳۵ از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد سواد خواندن و نوشتن یعنی زیر دیپلمی هستند, یادآور شد: از مجموع نامزدهای انتخاباتی در این استان ۷۱۳ نفر دارای مدرک دیپلم و ۳۴۳ نفر دارای مدرک کاردانی هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مجموع چهار هزار و ۶۳۲ نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان, ۹۷۵ نفر لیسانس , ۲۶۴ نفر فوق لیسانس و چهار نفر دکترا هستند.
محمدی از نام‌نویسی چهار طلبه برای نامزدی در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد.
وی گفت: نامزدهای این انتخابات, سه هزار و ۵۸۰ نفر متاهل و یک هزار و ۵۲ نفر مجرد هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا این استان در سال گذشته حدود چهار هزار و ۲۰۰ نفر بودند که بیش از ۲۰۰ نفر در انتخابات امسال شاهد افزایش تعداد نامزدهای انتخاباتی بوده ایم.
محمدی تاکید کرد که شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *