شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ترامپ می‌خواهد به ارتش اختیارات بیشتری بدهد

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب: 508936
سخنگوی کاخ سفید می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد در استراتژی جدید ضدداعش، اختیار عمل بیشتری به فرماندهان آمریکایی برای تصمیم در میدان نبرد بدهد.
ترامپ می‌خواهد به ارتش اختیارات بیشتری بدهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید امشب در میان خبرنگاران از طرح‌های ترامپ برای داعش سخن گفت.
اسپایسر دو هفته پس از آن سخن می‌گفت که صدها تفنگدار دریایی از جیبوتی و کویت راهی شمال سوریه شدند؛ ده‌ها کماندوی آمریکایی هم در اطراف رقه یعنی همان پایتخت خودخوانده داعش مستقر شده‌اند.
ترامپ از زمان تبلیغات انتخاباتی بر ناموثر بودن حملات ارتش کشورش در میدان مبارزه با داعش اصرار داشت و پس از ورود به کاخ سفید هم از طراحی استراتژی جدید مبارزه با این گروه تروریستی خبر داد.
اسپایسر هم امشب در خصوص این استراتژی سخن گفت و تصریح کرد که استراتژی مزبور «کماکان در مباحثات بین پرزیدنت ترامپ، ژنرال جیمز ماتیس (وزیر دفاع) و ژنرال جوزف دانفورد (رئیس ستاد مشترک ارتش) در حال بررسی است.»
سخنگوی کاخ سفید البته گفت که کلیات این استراتژی پس از به نتیجه رسیدن مباحثات ترامپ و سران پنتاگون منتشر می‌شود «ولی بهرحال رئیس‌جمهور در پی دادن اختیارات بیشتر به فرماندهان در میدان مبارزه با تروریست‌ها است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *