سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

آزمون سخت لیپی و چین در مقابل ایران

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 508922
یکی از سایت‌های چینی دیدار چین با ایران را سخت‌ترین آزمون لیپی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرد.
آزمون سخت لیپی و چین در مقابل ایران
به گزارش جهان نيوز؛ تیم‌ملی فوتبال کشورمان فردا(سه‌شنبه) در دیداری حساس در تهران میزبان چین در بازی برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است تا به بردهای پیاپی خود ادامه دهند و شکست ناپذیری خود را تثبیت کند.
سایت scmp چین درباره این بازی نوشت: مارچلو لیپی و چین سخت‌ترین رویارویی برای راه یابی به روسیه مقابل ایران را دارند. در صورتیکه لیپی و چین شانس صعود به جام جهانی 2018 روسیه را داشته باشد باید از سخت‌ترین آزمون فوتبال آسیا عبور کنند. این آزمون سخت بازی مقابل ایران در حضور 100 هزار تماشاگر در تهران است.
بعد از گذشت 6 بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ایران با 4 امتیاز اختلاف در صدر گروه اول قرار دارد ولی مهمتر این است که ایران در طول 540 دقیقه بازی هیچ گلی را دریافت نکرده است و توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. ایران اکنون با چین 9 امتیاز اختلاف دارد زیرا چین با 5 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. شاگردان کی‌روش برای راه پیدا کردن به جام جهانی تنها به 2 برد پیاپی نیاز دارند تا صعودشان قطعی شود.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *