پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سفر احتمالی هیئت آمریکایی به کابل

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 508917
رئیس پارلمان افغانستان اعلام کرد که بزودی هیئت آمریکایی با سفر به کابل تصمیم‌های جدی درباره اوضاع امنیتی افغانستان خواهند گرفت.
سفر احتمالی هیئت آمریکایی به کابل
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم «عبدالرئوف ابراهیمی» رئیس پارلمان افغانستان اظهارداشت که هیئت عالی رتبه آمریکایی، اتحادیه اروپا و سازمان ناتو با سفر به کابل اوضاع امنیتی این کشور را بررسی خواهند کرد.
وی به نقل از «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان تاکید کرد که این هیئت عالیرتبه قرار است تصمیم‌های مهم و جدیدی را درباره اوضاع امنیتی افغانستان اتخاذ کنند.
پیش از این نیز ژنرال «جان‌نیکلسون» فرمانده ماموریت  حمایت قاطع در کابل به «نیویورک پست» گفته بود که برای شکستن بن‌بست جنگ در افغانستان فقط به پنج هزار نیروی بیشتری نیاز دارد.
این ژنرال ارشد آمریکایی گفته بود که برای اینکه بن‌بست جاری در مبارزه میان نیروهای امنیتی افغان و مخالفان مسلح دولت درهم شکند، آمریکا و ناتو باید پنج هزار سرباز به افغانستان اعزام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *