جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

بیش ترین تخلف در بازار نوروزی خوزستان

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 508872
معاون بازرسی و نظارت و سازمان صنعت، تجارت و معدن خوزستان از ادامه طرح‌ نظارتی بازار تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
بیش ترین تخلف در بازار نوروزی خوزستان
 به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: بازار آرام و هیچگونه مشکل و یا کمبودی در بازار استان وجود ندارد و کشتارگاه‌های ما در حال تولید و کشتار هستند و طبق روال معمول نیز بازرسان سازمان در این ایام در سطح بازار و شهر حضور دارند.
 وی افزود: اگر واحدهای صنفی کالایی را با نرخ بیشتر از نرخ قانونی عرضه کنند، برای آن‌ها پرونده تشکیل می‌دهیم و آن‌ها را به تعزیرات حکومتی ارجاع خواهیم داد.
 کوره چینی تصریح کرد: مرغ منجمد در حال توزیع است و اگر اصناف و فروشگاه‌ها بخواهند در اختیار آن‌ها می‌گذاریم.
 وی عنوان کرد: قیمت عمده فروشی هر کیسه برنج دانه بلند 35 هزار تومان و قیمت مصرف کننده 38 هزار تومان است؛ این برنج مرغوب و مناسب است و اکنون در حال عرضه است.
 کوره چینی تصریح کرد: ما در خصوص مواد غذایی در ایام پایان سال و نوروز هیچگونه مشکلی نداشتیم. همچنین بر بحث میوه هم که توسط تعاون روستایی در حال توزیع است، نظارت داریم.
 وی ادامه داد: 80 اکیپ بازرسی در سطح استان داریم و بازرسی‌ها در بازار در حال انجام است. همچنین گشت‌های مشترکی با اداره تعزیرات حکومتی داریم و به محض مشاهده تخلف، با متخلفان برخورد می‌کنیم.
 کوره چینی گفت: اتحادیه نانوایی را مکلف کردیم که صنف خود را در این ایام کنترل کنند و در سطح استان 620 نانوایی کشیک داریم و نانوایی‌ها را موظف کردیم که علاوه بر پخت در ساعات معمولی، یک یا دو ساعت اضافه‌تر پخت کنند.
 وی عمده‌ترین تخلفات صنفی در ایام نوروز را گرانفروشی عنوان و خاطرنشان کرد: در این ایام برخی افراد فاقد پروانه کسب، فعالیت می‌کنند که این کار از نظر مجلس شورای اسلامی تخلف محسوب می‌شود و اتحادیه‌ها به این مساله رسیدگی می‌کنند و در صورت مشاهده، محل صنفی پلمپ و با متخلف برخورد قانونی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *