جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

4 نفر در سیل مفقود شدند

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 508871
معاون عملیات امداد و نجات با اعلام اینکه ۱۵ استان کشور از سوم تا هفتم فروردین درگیر سیل و آبگرفتگی بود، گفت: در این مدت به ۶ هزار و ۴۰۰ نفرخدمات امدادی ارائه شد.
4 نفر در سیل مفقود شدند
 به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر شاهین فتحی با ارائه گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در کشور از سوم تا چهارم فروردین، گفت:  در این مدت ۱۵ استان ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین،کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان،هرمزگان و یزد  متاثر از سیل و آب‌گرفتگی بوده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی در ۱۱۸ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان‌های درگیر سیل و آب‌گرفتگی، عنوان کرد: بر این اساس ۶ هزار و ۴۰۰ تن از متاثران خدمات امدادی لازم را دریافت کرده و ۲ هزار و ۹۴۷ متاثر از سیل نیز اسکان اضطراری داده شدند.
فتحی با اشاره به نجات  ۶۸ متاثر از سیل و آب‌گرفتگی، گفت: بر این اساس ۴ نفر در روستای دشت پلنگ دشتی در استان بوشهر مفقود شدند. امدادگران ۱۵۹ تن را به مناطق امن منتقل کردند.
وی همچنین به رهاسازی ۵۵ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب اشاره و اظهار کرد: در این زمینه ۱۰۱ واحد مسکونی نیز از سیلاب با به‌کارگیری ۲۴ دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش، تخلیه شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به توزیع ۱۷۰ دستگاه چادر و یک‌هزار و ۹۰۰ تخته پتو میان متاثران از سیل و آب‌گرفتگی، گفت:  به علاوه ٣٠٠ تخته موکت، ۵۰۰ ست شست‌وشو، ۲۲۵ شعله والور و فانوس، ۲۶ هزار و ۱۰۰قوطی انواع کنسرو، یک‌هزار و ۴۶۰ قرص نان، ۵۶۰ بطری آب معدنی، ۶۳۰ کیلوگرم برنج و ۱۲۶ کیلوگرم حبوبات نیز میان متاثران توزیع شده است.
وی افزود: امدادرسانی در استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان و فارس ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *